Terug

Aanrekening pcard+

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: INTERPARKING

24/08/2022

Beste,Ik nam een pcard+ bij interparking om het gemakkelijker te hebben tijdens het parkeren.Wanneer ik de afrekeningen bekijk merk ik oo dat ik vaak teveel betaal en dit terwijl de pcard+ voordeliger zou zijn volgens hun eigen reclame.Slechte service bieden ze ook, zowel via telefoon als via mail.Wat kan ik doen?Dank bij voorbaat Met vriendelijke groeten Steven Van den Meerssche

Berichten (1)

INTERPARKING

Naar: S. V.

24/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform