Terug

Betalen voor perongeluk door parking te rijden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: INTERPARKING

10/11/2021

Beste Is dit voor jullie normaal dat ik mijn vader ga afzetten en dat ik de kiss and ride gemist heb en perongeluk de parking heb in gereden en direct naar buiten gereden ben toch 2 euro moet betalen ook al heb ik het uitgelegd aan de paal met de knop ik heb hier een woord voor de mensen bestelen mijn dag begint helemaal slecht dankzij jullie het is niet dat ik geld teveel heb ofzo waar is de gratis tijd van minium 10 a 15 minuten

Berichten (4)

INTERPARKING

Naar: K. V.

10/11/2021

Chère Cliente, Cher Client,Nous accusons bonne réception de votre email qui sera traité dans les plus brefs délais.Pour les questions fréquentes Afin de vous assurer un service plus rapide, vous trouverez déjà de nombreuses réponses en ligne. * Une question concernant une réservation, un abonnement ou un mode de paiement, les services d’Interparking, cliquez ici * Une question concernant la Pcard+ Private/ Private Plus ou Business, cliquez ici * Une question concernant une réservation à Interparking Brussels Airport, cliquez iciIntroduire une demande de remboursement ou une plainte Nous vous prions de bien vouloir enregistrer votre plainte/demande de remboursement via notre site www.interparking.be/extern/BE/ContactForm/index_fr.N’oubliez pas d’y ajouter les documents nécessaires (preuves de paiement, copies extraits bancaire, infos de réservation, …).Le service Comptabilité Clients est ouvert du lundi au jeudi entre 08.30 et 17.00 (à l’exception des jours fériés).Bien à vous,Comptabilité ClientsSA Servipark NV - Member of Interparking GroupRue Brederode 9 BrederodestraatBruxelles B-1000 Brussel************************************************************************************************Beste klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk behandelen.Veelvoorkomende vragenOm u nog sneller van dienst te kunnen zijn, hebben wij voor veel vragen online al een antwoord. * Een vraag omtrent online reserveren, abonnementen en betaalmiddelen, parkeervoorzieningen en de dienstverlening van Interparking klik hier. * Een vraag omtrent de Pcard+ Private/ Private Plus of Business klik hier * Een vraag omtrent een reservatie bij Interparking Brussels Airport klik hierEen restitutieverzoek of een klacht indienenWij vragen u vriendelijk om uw klacht/restitutieverzoek te registreren via onze website: s:www.interparking.be/extern/BE/ContactForm/index_nl.Vergeet niet om de nodige bewijzen toe te voegen (betaalbewijzen, reisdocumenten, reservatieinformatie …)De dienst Klantenboekhouding is open van maandag tot en met donderdag tussen 08.30 en 17.00 uur (uitgezonderd feesagen).Met vriendelijke groeten,KlantenboekhoudingSA Servipark NV - Member of Interparking GroupRue Brederode 9 BrederodestraatBruxelles B-1000 BrusselRue Brederode 9 Brederodestraat Bruxelles 1000 Brussel www.interparking.be – www.pcard.be[s:secure.interparking.com/com/imagescard_voted.gif]s:www.pcard.be

INTERPARKING

Naar: K. V.

16/11/2021

Beste klant,Wij bevestigen u goede ontvangst van onderstaande e-mail die al onze aandacht weerhield.De prijzen staan vermeld aan de ingang van al onze parkings. Eens u de parking binnen rijdt, aanvaardt u de algemene voorwaarden alsook de tarieven.Indien u gebruik wenst te maken van een parking om iemand af te zetten kan u gebruik maken van de drop-off zone.Hiervoor moet u de verkeersborden '˜drop-off' volgen.Momenteel kan u 1 keer per dag genieten van 30 minuten gratis parkeren met gebruik van de Pcard+.Op onze website Pcard.be vindt u de nodige informatie betreft de voordelen van de PCard+.Aarzel niet om ons te contacteren indien u nog vragen heeft.Met vriendelijke groeten,MelissaCustomer ServiceDistrict ZaventemINTERPARKING NVLuchthaven Brussel-NationaalB - 1930 ZaventemTel: +32 2 715.21.10Fax: +32 2 720.47.85brusselsairport@interparking.com:www.interparking.com [s:secure.interparking.com/com/imagescard_voted.gif]s:www.pcard.be

K. V.

Naar: INTERPARKING

16/11/2021

Zoals ik al zei heb ik de drop off gemist het was 6 uur smorgens en ik stond ineens voor de slagboom wat moet ik dan doen gevaarlijke maneuvers ? Doe gewoon zoals in de ziekenhuizen bevoorbeeld die geven zelf 30 minuten gratis en de andere parkings zelf 15 minuten voor zon mis verstanden te voorkomen maar bij jullie draait het preciees alleen om het geld en geen respect voor de mede mens precies of jullie hebben nog niet genoeg mijn klacht is nu teminste openbaar en zichtbaar voor anderen zo dat mensen kunnen zien hoe jullie manier van werken is stel ik had geen geld bij kon ik mijn auto achter laten waar is de logica aub en zo een mooie parking is het trouwens ook niet

INTERPARKING

Naar: K. V.

16/11/2021

Chère Cliente, Cher Client,Nous accusons bonne réception de votre email qui sera traité dans les plus brefs délais.Pour les questions fréquentes Afin de vous assurer un service plus rapide, vous trouverez déjà de nombreuses réponses en ligne. * Une question concernant une réservation, un abonnement ou un mode de paiement, les services d’Interparking, cliquez ici * Une question concernant la Pcard+ Private/ Private Plus ou Business, cliquez ici * Une question concernant une réservation à Interparking Brussels Airport, cliquez iciIntroduire une demande de remboursement ou une plainte Nous vous prions de bien vouloir enregistrer votre plainte/demande de remboursement via notre site www.interparking.be/extern/BE/ContactForm/index_fr.N’oubliez pas d’y ajouter les documents nécessaires (preuves de paiement, copies extraits bancaire, infos de réservation, …).Le service Comptabilité Clients est ouvert du lundi au jeudi entre 08.30 et 17.00 (à l’exception des jours fériés).Bien à vous,Comptabilité ClientsSA Servipark NV - Member of Interparking GroupRue Brederode 9 BrederodestraatBruxelles B-1000 Brussel************************************************************************************************Beste klant,Wij hebben uw bericht goed ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk behandelen.Veelvoorkomende vragenOm u nog sneller van dienst te kunnen zijn, hebben wij voor veel vragen online al een antwoord. * Een vraag omtrent online reserveren, abonnementen en betaalmiddelen, parkeervoorzieningen en de dienstverlening van Interparking klik hier. * Een vraag omtrent de Pcard+ Private/ Private Plus of Business klik hier * Een vraag omtrent een reservatie bij Interparking Brussels Airport klik hierEen restitutieverzoek of een klacht indienenWij vragen u vriendelijk om uw klacht/restitutieverzoek te registreren via onze website: s:www.interparking.be/extern/BE/ContactForm/index_nl.Vergeet niet om de nodige bewijzen toe te voegen (betaalbewijzen, reisdocumenten, reservatieinformatie …)De dienst Klantenboekhouding is open van maandag tot en met donderdag tussen 08.30 en 17.00 uur (uitgezonderd feesagen).Met vriendelijke groeten,KlantenboekhoudingSA Servipark NV - Member of Interparking GroupRue Brederode 9 BrederodestraatBruxelles B-1000 BrusselRue Brederode 9 Brederodestraat Bruxelles 1000 Brussel www.interparking.be – www.pcard.be[s:secure.interparking.com/com/imagescard_voted.gif]s:www.pcard.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform