Terug

Dubbele aanrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: INTERPARKING

09/08/2022

Geachte,Op 21 september 2021 reserveerde ik vanuit mijn woonplaats in België online een parkeerplaats voor drie dagen met flexibel gebruik in de parking Museumkwartier te Den Haag.Ik betaalde hiervoor 90 euro via mijn creditcard.Niettegenstaande nummerherkenning aan mijn Pcard gekoppeld is, gingen de barelen in de parking er ook na lang wachten niet open.Toen heb ik mijn Pcard gebruikt om binnen en buiten te kunnen.Op 7 oktober 2021 werd evenwel nogmaals een bedrag van mijn creditcardrekening afgehaald, deze keer 96 euro.Nochtans waren 2 à 3 uren parkeerrecht nog niet opgebruikt.Ik deed mijn beklag over deze dubbele aanrekening, zowel bij Interparking.com te Brussel als bij interparking.nl te Rotterdam maar ik kreeg enkel een automatisch e-mailbericht dat mijn klacht ontvangen was en zou worden nagezien.Na een langdurige poging om te Brussel iemand aan de telefoon te krijgen, werd mij een telefoonnummer in Nederland gegeven waartoe ik mij moest wenden, maar dat niet bleek te bestaan. Ten einde raad probeer ik nu deze weg met het vriendelijke verzoek deze onrechtmatig toegeëigende 96 euro zo spoedig mogelijk terug te betalen.

Berichten (3)

INTERPARKING

Naar: R. S.

09/08/2022

DATA NOT AVAILABLE

R. S.

Naar: INTERPARKING

09/08/2022

Zelfs de link naar het contactformulier is nep!

INTERPARKING

Naar: R. S.

09/08/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform