Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
M. H.
7/01/2025

Groupon bons niet aangenomen

Beste, Ik kocht 4 verschillende Groupon bons op 18/11/2024 en kreeg hiervoor 4 verschillende Groupon codes. Ik reserveerde voor Anton Piek via Groupon voor te eten op 9/12/2024 om 18u. Ik kreeg voor deze 4 verschillende bonnen van Groupon 4 maal dezelfde QR code. Anton Piek wou maar 1 bon aannemen. Hij zou anders zijn geld niet krijgen van Groupon met 1 QR code voor 4 bonnen beweerde de persoon. Voor de rest wou Anton Piek geen promomenu geven aan de prijs bij Groupon. We hebben dus minder gegeten en 1 bon verzilverd. Kostprijs 100 euro voor mij opnieuw erbij. Kan dat ticket niet bijvoegen. Ik betaalde deze menu voor mijn verjaardag. Ga anders niet op restaurant. Ik heb daar niet de middelen voor. Ik verzoek Groupon dus dringend mij de som van de andere 3 Groupon bons terug te betalen. Voor mij is er onwil van het restaurant ook. Ik kon immers 4 verschillende Groupon codes tonen maar slechts 1 QR code. Ik heb al mails aan Groupon gestuurd maar tot nu toe geen oplossing. Ik voeg die hierbij. Op de website van Groupon lijkt het nu dat ik de 3 andere bons ook gebruikt heb. Ze hebben daar een andere QR code bijgezet nadat we gingen eten. Dat klopt helemaal niet. Ik heb ook een mail bijgevoegd als bewijs van het restaurant Anton Piek dat ze slechts 1 Groupon bon aannamen. Ik betaalde de bon met mijn kredietkaart bij Keytrade bank. 89,96 voor 4 bons. Dit betekent dat ik 67,47 euro moet terug krijgen van Groupon voor de 3 niet gebruikte bons. Kan testaankoop hierbij helpen? Ze zouden binnen de 4 tot 6 werkdagen een oplossing geven maar we zijn nu al 7/1/2025. Een vriendin heeft ook nog naar een nummer 0900 gebeld dat we vonden van Groupon. Ze moest daar een tijd wachten. Dus dat kostte veel geld. Dat geld zou ik ook graag terugkrijgen. Groupon is niet meer te bereiken per telefoon. Schande. Wel heel jammer dat er zo'n kleine bestanden maar kunnen toegevoegd worden. Ik had alle mails achter mekaar geplakt voor het jullie gemakkelijk te maken. Dat lukte niet om door te sturen. dank u mvg

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
E. D.
2/01/2024

PROBLEEM MET TERUGBETALING

BesteIk bestelde bij groupon: ontbijt met bubbels bij Margil in Brugge.Ik reserveerde voor 27 november om 10u.Bij aankomst hing er een bordje gesloten wegens faillissement.Ik gaf dit dezelfde dag nog door aan groupon. Ik kreeg een bericht terug dat ik de verkoper via telefoon moest contacteren of per mail, wat ik ook deed.Het GSM nr was niet meer aangesloten en op de mail werd niet gereageerd.Ik liet dit ook aan groupon weten, maar kreeg geen antwoord meer.Ik stuurde nadien nog enkele berichten naar Groupon Cutomer Support met de vraag wat er mij te doen stond, maar kreeg op geen enkel bericht nog antwoord.Aangezien de zaak failliet is, kan ik geen andere reservatie meer doen.Ik liet ook aan groupon weten dat ze er de deal beter afhalen zodat ze geen klachten meer krijgen.Tot op vandaag staat de deal nog steeds op de site.Ik hoop via dit platform een antwoord te krijgen en zo mijn geld terug te krijgen.MvgEls Devenyns

Opgelost
M. D.
25/10/2023

Groupon-bon niet bruikbaar

Beste, in augustus kocht ik een groupon-bon voor een kappersbehandeling in Mortsel, bij Alaawady Beauty Salon. Na héél vaak telefoneren, contact zoeken via Facebook (hun eigen website was offline) en ter plekke langsgaan bij dit kapsalon, kreeg ik vanochtend ein-de-lijk iemand aan de lijn. Op de valreep, want volgende week vervalt mijn groupon-bon! Maar de dame in kwestie zei dat ze al maanden geleden gestopt zijn en alle groupon-klanten hun geld terugkrijgen. Dat laatste klopt alvast niet. Op de hulplijn van groupon werd ik door een Inidsche persoon in vertaal-nederlands geholpen, maar ondanks het feit dat de bon nog tot 3/11 geldig is, is terugbetaling niet mogelijk. Dat doen ze blijkbaar slechts tot 14 dagen na aankoop. Ook werd er constant gehamerd op het doorgeven van mijn gsm-nummer zodat ze konden nagaan of ik het kapsalon wel degelijk gebeld had. Het is een commerciële organisatie, en niet de federale politie, dus ik geef hen geen privé-gsmnummer. Ik ben mijn geld dus kwijt.

Opgelost
D. E.
4/10/2023

Groupon reageert niet op retourrecht

Beste heer/mevrouw,Voor internetbestelling geldt een retourrecht van 14 dagen. Bij Groupon bestelde ik een matras voor mijn moeder op 23 juni (!) maar die paste niet goed in het ziekenhuisbed dat ze nu moet hebben. Zonder gebruik te hebben terug in de verpakking en meteen de volgende dag retour aangemeld bij Groupon. Internetwebwinkels dienen een telefoonnummer en een emailadres te hebben, groupon heeft beide niet. Deze klacht zie ik overigens vaker hier voorbij komen icm van Groupon en Etracom SRL. Ik ben dus niet de eerste. De laatste oplossing van Etracom SRL was dat ik het matras in Spanje weer kon inleveren. Hoe onbeschoft en onredelijk. Het matras dient opgehaald te worden en ik wil mijn geld terug. Toch E 182,39. Veel geld voor een oude dame met klein pensioentje.Met vriendelijke groet, Didi Eggink0031-620050256

Opgelost
S. J.
19/09/2022

Retour weigering

Beste,Ik bestelde via groupon een matras. Deze is helaas van zeer ondermaatse kwaliteit. Het oppervlak zijn een hoop rimpels waar je opligt, ook nadat het matras meerdere dagen op bed lag. Omdat het via derde verkoper is dient retour afgehandeld te worden via hen. Het bedrijf is Etracom srl.Zij accepteren echter niet dat ik niet tevreden ben van het product. Eerst moest ik extra uitleg geven. Dat heb ik gedaan. Vervolgens vragen ze dan foto’s van de matras en mijn lattenbodem.Ik heb de matras echter al terug verwijderd van het bed omdat het onhoudbaar was om op te slapen en ter bescherming terug in de verpakking gestoken. Nu kunnen ze er niet verder op ingaan omdat de matras niet meer op bed ligt. Ik merk in hun communicatie dat ze vragen blijven stellen en excuses zoeken.Ik kan via jullie verkoopplatform echter nergens aangeven dat ik een klacht heb over dit bedrijf en ik kon geen geschikte manier vinden om contact met jullie op te nemen.Mvg, Saskia Jeurissen

Opgelost
M. M.
16/04/2020

Problemen met terugbetaling

BesteIk bestelde een bon voor een overnachting in een hotel Martins Rentmeesterij te Bilzen op 8/5 via Groupon.In de algemene voorwaarden staat letterlijk :voorafgaand aan je check-in geldt een minimale annuleringstermijn van 14 dagen’. Groupon weigert echter de waarde van de bon terug te betalen en stelt enkel credits voor. Dat is niet volgens hetgeen ik geboekt heb.Groupon beweert dat ik geen terugbetaling krijg omdat ik niet annuleerde binnen de 14 dagen na aankoop. Dat betreft de wettelijke herroepingstermijn en refereert niet naar hun algemene voorwaarden voor deze deal.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform