- Typ uw reactie boven deze regel -Klacht - PROBLEEM MET TERUGBETALING - (CPTBE01945716-90)Beste klant,Dit is een reminder omdat ik nog niet van u heb vernomen na mijn laatste bericht.Indien de kwestie is opgelost, kan ik uw ticket sluiten in het system. Op het moment dat ik uw ticket sluit, ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zouden het erg beweren als u via dit onderzoek feedback wilt leveren op onze dienstverlening. Door deze feedback, kunnen wij de service die wij u en andere klanten bieden verder verbeteren.Is uw probleem nog niet opgelost, reageert u dan op deze email. Dan ga ik direct voor u aan de slag. Indien u liever met een van de advisors van de klantenservice spreekt, belt u ons dan op: 02/290.23.92. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00u - 19.00 en op zaterdag van 09.00- 17.00.Met vriendelijke groet,-------------------------------------------------Hemalatha S, 3 jan 2024 05:06 CETBeste els,Bedankt dat je me hiervan op de hoogte hebt gesteld. We hebben geen melding ontvangen dat dit bedrijf is gesloten, maar ik zal er meteen naar kijken.Zodat we het meteen kunnen onderzoeken, kan je zo veel mogelijk van de volgende informatie verstrekken:- Het adres van de locatie die je hebt bezocht- De datum en tijd van je bezoek (indien van toepassing)- Het telefoonnummer dat je hebt gebeld (indien aanwezig)- Alle andere informatie die ons kan helpen je probleem op te lossenEn noteer dat je ons door deze informatie te verstrekken ook toestemming geeft om deze details aan het bedrijf door te geven.Met vriendelijke groeten,Hemalatha SGroupon KlantenserviceHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[W5KLJX-9MWN3]