Terug

Retour weigering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. J.

Naar: Groupon

19/09/2022

Beste,Ik bestelde via groupon een matras. Deze is helaas van zeer ondermaatse kwaliteit. Het oppervlak zijn een hoop rimpels waar je opligt, ook nadat het matras meerdere dagen op bed lag. Omdat het via derde verkoper is dient retour afgehandeld te worden via hen. Het bedrijf is Etracom srl.Zij accepteren echter niet dat ik niet tevreden ben van het product. Eerst moest ik extra uitleg geven. Dat heb ik gedaan. Vervolgens vragen ze dan foto’s van de matras en mijn lattenbodem.Ik heb de matras echter al terug verwijderd van het bed omdat het onhoudbaar was om op te slapen en ter bescherming terug in de verpakking gestoken. Nu kunnen ze er niet verder op ingaan omdat de matras niet meer op bed ligt. Ik merk in hun communicatie dat ze vragen blijven stellen en excuses zoeken.Ik kan via jullie verkoopplatform echter nergens aangeven dat ik een klacht heb over dit bedrijf en ik kon geen geschikte manier vinden om contact met jullie op te nemen.Mvg, Saskia Jeurissen

Berichten (2)

Groupon

Naar: S. J.

19/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

Groupon

Naar: S. J.

20/09/2022

- Typ uw reactie boven deze regel -BERICHT VAN DE PARTNERGroupon Goods MarketplaceDisclaimer: Dit bericht is rechtstreeks naar je verzonden door de hieronder vermelde Groupon Goods Marketplace-partner en heeft betrekking op een aankoop die je bij een partner hebt gedaan via Groupon Goods Marketplace. Houd er rekening mee dat de klantenondersteuning van Groupon deze communicatie kan volgen en in bepaalde omstandigheden kan ingrijpen.Klacht - Retour weigering - (CPTBE01611118-45)----------------------------------------------Merchant Marketplace, 20 sep. 2022 11:51 CESTGoedemorgen,dit probleem is al behandeld in ticket 8896126.We vragen je alleen op dat ticket te reageren.Dank jeFrancescoWijzig hier je inschrijving voorkeuren.Groupon International Limited, 1 Burlington Rd, Ballsbridge, Dublin 4, D04 N9W8, Ireland.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[KZKXKM-GXKVY]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform