Beste, in augustus kocht ik een groupon-bon voor een kappersbehandeling in Mortsel, bij Alaawady Beauty Salon. Na héél vaak telefoneren, contact zoeken via Facebook (hun eigen website was offline) en ter plekke langsgaan bij dit kapsalon, kreeg ik vanochtend ein-de-lijk iemand aan de lijn. Op de valreep, want volgende week vervalt mijn groupon-bon! Maar de dame in kwestie zei dat ze al maanden geleden gestopt zijn en alle groupon-klanten hun geld terugkrijgen. Dat laatste klopt alvast niet. Op de hulplijn van groupon werd ik door een Inidsche persoon in vertaal-nederlands geholpen, maar ondanks het feit dat de bon nog tot 3/11 geldig is, is terugbetaling niet mogelijk. Dat doen ze blijkbaar slechts tot 14 dagen na aankoop. Ook werd er constant gehamerd op het doorgeven van mijn gsm-nummer zodat ze konden nagaan of ik het kapsalon wel degelijk gebeld had. Het is een commerciële organisatie, en niet de federale politie, dus ik geef hen geen privé-gsmnummer. Ik ben mijn geld dus kwijt.