Beste,
Ik kocht 4 verschillende Groupon bons op 18/11/2024 en kreeg hiervoor 4 verschillende Groupon codes. Ik reserveerde voor Anton Piek via Groupon voor te eten op 9/12/2024 om 18u.
Ik kreeg voor deze 4 verschillende bonnen van Groupon 4 maal dezelfde QR code.
Anton Piek wou maar 1 bon aannemen. Hij zou anders zijn geld niet krijgen van Groupon met 1 QR code voor 4 bonnen beweerde de persoon.
Voor de rest wou Anton Piek geen promomenu geven aan de prijs bij Groupon. We hebben dus minder gegeten en 1 bon verzilverd. Kostprijs 100 euro voor mij opnieuw erbij. Kan dat ticket niet bijvoegen.
Ik betaalde deze menu voor mijn verjaardag. Ga anders niet op restaurant. Ik heb daar niet de middelen voor.
Ik verzoek Groupon dus dringend mij de som van de andere 3 Groupon bons terug te betalen.
Voor mij is er onwil van het restaurant ook. Ik kon immers 4 verschillende Groupon codes tonen maar slechts 1 QR code.
Ik heb al mails aan Groupon gestuurd maar tot nu toe geen oplossing. Ik voeg die hierbij.
Op de website van Groupon lijkt het nu dat ik de 3 andere bons ook gebruikt heb. Ze hebben daar een andere QR code bijgezet nadat we gingen eten. Dat klopt helemaal niet.
Ik heb ook een mail bijgevoegd als bewijs van het restaurant Anton Piek dat ze slechts 1 Groupon bon aannamen.
Ik betaalde de bon met mijn kredietkaart bij Keytrade bank. 89,96 voor 4 bons. Dit betekent dat ik 67,47 euro moet terug krijgen van Groupon voor de 3 niet gebruikte bons.
Kan testaankoop hierbij helpen?
Ze zouden binnen de 4 tot 6 werkdagen een oplossing geven maar we zijn nu al 7/1/2025.
Een vriendin heeft ook nog naar een nummer 0900 gebeld dat we vonden van Groupon. Ze moest daar een tijd wachten. Dus dat kostte veel geld. Dat geld zou ik ook graag terugkrijgen. Groupon is niet meer te bereiken per telefoon. Schande.
Wel heel jammer dat er zo'n kleine bestanden maar kunnen toegevoegd worden. Ik had alle mails achter mekaar geplakt voor het jullie gemakkelijk te maken. Dat lukte niet om door te sturen.
dank u mvg