Klacht
D. E.
Naar: Groupon
Beste heer/mevrouw,Voor internetbestelling geldt een retourrecht van 14 dagen. Bij Groupon bestelde ik een matras voor mijn moeder op 23 juni (!) maar die paste niet goed in het ziekenhuisbed dat ze nu moet hebben. Zonder gebruik te hebben terug in de verpakking en meteen de volgende dag retour aangemeld bij Groupon. Internetwebwinkels dienen een telefoonnummer en een emailadres te hebben, groupon heeft beide niet. Deze klacht zie ik overigens vaker hier voorbij komen icm van Groupon en Etracom SRL. Ik ben dus niet de eerste. De laatste oplossing van Etracom SRL was dat ik het matras in Spanje weer kon inleveren. Hoe onbeschoft en onredelijk. Het matras dient opgehaald te worden en ik wil mijn geld terug. Toch E 182,39. Veel geld voor een oude dame met klein pensioentje.Met vriendelijke groet, Didi Eggink0031-620050256
Berichten (10)
Groupon
Naar: D. E.
- Typ uw reactie boven deze regel -Klacht - Groupon reageert niet op retourrecht - (CPTBE01889531-68)----------------------------------------------Keshav K, 5 okt 2023 00:49 CESTBeste,Ik heb wat meer informatie nodig om dit probleem volledig uit te zoeken. Kan je zoveel mogelijk van het volgende opgeven? Hoe meer informatie je kan geven, hoe makkelijker het voor ons is om dit voor je op te lossen.- Het orderbevestigingsnummer- De Inwisselen code van de groupon- Alle alternatieve e-mailadressen die mogelijk zijn gebruikt om de aankoop te doen- Het bedrag van de betaling(en)- De datum van betaling(en)Als de betalingen op een creditcard/betaalrekening staan, geef dan de volgende informatie:- De naam op de kaart die in rekening wordt gebracht- Het type kaart (Visa, MasterCard, AmEx, enz.)- De laatste 4 cijfers van de kaart- De vervaldatum op de kaart- Het factuuradres dat aan de kaart is gekoppeldAls de betalingen op een PayPal-rekening staan, geef je het volgende op:- De PayPal-factuur-ID die de kosten weergeeft '” Voorbeeld: xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx (deze ID is alfanumeriek)- Het e-mailadres geregistreerd op de PayPal-rekeningBedankt voor je hulp en ik kijk ernaar uit je verder te helpen.Met vriendelijke groeten,Keshav KGroupon KlantenserviceHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[GY9JVR-KVDKW]
Groupon
Naar: D. E.
- Typ uw reactie boven deze regel -Klacht - Groupon reageert niet op retourrecht - (CPTBE01889531-68)Beste klant,Dit is een reminder omdat ik nog niet van u heb vernomen na mijn laatste bericht.Indien de kwestie is opgelost, kan ik uw ticket sluiten in het system. Op het moment dat ik uw ticket sluit, ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zouden het erg beweren als u via dit onderzoek feedback wilt leveren op onze dienstverlening. Door deze feedback, kunnen wij de service die wij u en andere klanten bieden verder verbeteren.Is uw probleem nog niet opgelost, reageert u dan op deze email. Dan ga ik direct voor u aan de slag. Indien u liever met een van de advisors van de klantenservice spreekt, belt u ons dan op: 02/290.23.92. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00u - 19.00 en op zaterdag van 09.00- 17.00.Met vriendelijke groet,-------------------------------------------------Keshav K, 5 okt 2023 00:49 CESTBeste,Ik heb wat meer informatie nodig om dit probleem volledig uit te zoeken. Kan je zoveel mogelijk van het volgende opgeven? Hoe meer informatie je kan geven, hoe makkelijker het voor ons is om dit voor je op te lossen.- Het orderbevestigingsnummer- De Inwisselen code van de groupon- Alle alternatieve e-mailadressen die mogelijk zijn gebruikt om de aankoop te doen- Het bedrag van de betaling(en)- De datum van betaling(en)Als de betalingen op een creditcard/betaalrekening staan, geef dan de volgende informatie:- De naam op de kaart die in rekening wordt gebracht- Het type kaart (Visa, MasterCard, AmEx, enz.)- De laatste 4 cijfers van de kaart- De vervaldatum op de kaart- Het factuuradres dat aan de kaart is gekoppeldAls de betalingen op een PayPal-rekening staan, geef je het volgende op:- De PayPal-factuur-ID die de kosten weergeeft '” Voorbeeld: xxxxxxxx-xxxx-xxxx-xxxxxxxxxxxx (deze ID is alfanumeriek)- Het e-mailadres geregistreerd op de PayPal-rekeningBedankt voor je hulp en ik kijk ernaar uit je verder te helpen.Met vriendelijke groeten,Keshav KGroupon KlantenserviceHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[GY9JVR-KVDKW]
D. E.
Naar: Groupon
Beste Keshav,Hopelijk kun je me helpen om dit eindelijk op te lossen. Ik probeer dit al sinds 24 juni op te lossen. Volgens de wet hoort bij een webwinkel als groupon een telefoonnummer en een emailadres te staan, die zijn niet te vinden. Alleen een chat met de meest gekke antwoorden, maar nooit ook maar een oplossing of hulp. Daarnaast is jullie Estracom geen fijn bedrijf. Ik krijg van hun ook onaardige 1berichten dat zij zich niet aan de Nederlandse wet houden en dat ik ZELF het bestelde matras maar in SPANJE terug moet komen brengen binnen 2 dagen! Dat kan toch niet, dat is toch waardeloze service. Daarom heb ik deze pagina gebruikt en eindelijk krijg ik contact, dus hopelijk krijg ik nu snel mijn geld terug. Je hoeft in Nederland niet eens te vertellen waarom je iets terug stuurt maar het was een matras die niet paste (zie ook de bijlage voor een afdruk van de bestelling) in mijn moeders ziekenhuisbed. Dus hij is meteen terug gegaan in de verpakking en de volgende dag heb ik hem retour aangemeld maar nooit een retourlabel ontvangen, wat jullie wel eisen. Kunnen jullie je voorstellen hoeveel geld E 182,39 voor een bejaarde dame is? Hieronder mijn antwoorden achter de gevraagde info: - Het orderbevestigingsnummer > #1200-096162-120269.- De Inwisselen code van de groupon > niet van toepassing voor dit product- Alle alternatieve e-mailadressen die mogelijk zijn gebruikt om de aankoop te doen >didiegggink@hotmail.com / didieggink@gmail.com- Het bedrag van de betaling(en) -> 182,39- De datum van betaling(en) ->23 juni 2023Als de betalingen op een creditcard/betaalrekening staan, geef dan de volgende informatie:- De naam op de kaart die in rekening wordt gebracht > Betaald met Ideal via Knab bank, rekening op naam van D. Eggink- Het type kaart (Visa, MasterCard, AmEx, enz.) > Niet van toepassing, Ideal betaling van rekening NL79KNAB0502535695- De laatste 4 cijfers van de kaart . 5695- De vervaldatum op de kaart > 10/2023- Het factuuradres dat aan de kaart is gekoppeld > Zaandammerplein 19 1013 ZC Amsterdam (let op, het afleveradres is anders). Zie bijlageAls de betalingen op een PayPal-rekening staan, geef je het volgende op:- De PayPal-factuur-ID die de kosten weergeeft > Niet van toepassing- Het e-mailadres geregistreerd op de PayPal-rekening > Niet van toepassingGraag ontvang ik dus zo spoedig mogelijk een retouretiket want het matras staat midden in mijn moeders huiskamer, al maanden. Daarnaast ontvang ik ook graag zo spoedig mogelijk het bedrag van E 183,39 op mijn bankrekening NL79KNAB0502535695 ten name van D. Eggink. Uiterlijk binnen een week lijkt mij heel redelijk want ik wacht al sinds eind juni op terugbetaling terwijl ik wel meteen het product retour heb aangemeld en zeker binnen de wettelijke 14 dagen. Graag ontvang ik bevestiging van Group dat dit akkoord is. Als jullie dit zo spoedig mogelijk doen, zal ik geen slechte review over Groupon achterlaten en het incassobureau opdracht geven de incassoprocedure te stoppen nu er toch een oplossing via deze site lijkt te komen. Hopelijk helpen jullie me nu wel want ik ben er nu ook wel helemaal klaar mee.Met vriendelijke groet, Didi Eggink0031-620050256didieggink@hotmail.com
Groupon
Naar: D. E.
- Typ uw reactie boven deze regel -Klacht - Groupon reageert niet op retourrecht - (CPTBE01889531-68)----------------------------------------------Hajira Abdul Khader Sayed, 11 okt 2023 07:20 CESTBeste,Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen. Excuses voor het ongemak.Ik heb wat meer informatie nodig om dit probleem volledig te achterhalen. Kun je zoveel mogelijk van het volgende geven? Hoe meer informatie je kunt verstrekken, hoe gemakkelijker het voor ons is om dit voor je op te lossen. Het bevestigingsnummer van de bestelling.De Inwisselen-code van de Groupon Eventuele alternatieve e-mailadressen die mogelijk zijn gebruikt om de aankoop te doen.* Het bedrag van de betaling (en).* De datum van de betaling (en).Als de Betalingen op een creditcard/betaalkaart staan, geef dan de volgende informatie op:* De naam op de in rekening gebrachte kaart.* Het type kaart (Visa, MasterCard, AmEx, enz.). De laatste 4 cijfers van de kaart De vervaldatum op de kaartHet factuuradres dat aan de kaart is gekoppeldAls de Betalingen op een PayPal-account staan, geef dan het volgende op:De PayPal facturering-ID die de kosten weergeeft '” voorbeeld: xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxxxxxxx (deze ID is alfanumeriek) Het e-mailadres dat is geregistreerd op het PayPal-accountBedankt voor je hulp en ik kijk er naar uit om je verder te helpen.Met vriendelijke groet,Hajira Abdul Khader SayedGroupon klantenserviceHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[9PKYGN-VE5YR]
D. E.
Naar: Groupon
Beste Keshav en Hajira,Gisteren heb ik hier ook al op geantwoord, zie hieronder nogmaals mijn antwoord. Zo komen we geen stap verder!!!!!Hopelijk kun je me helpen om dit eindelijk op te lossen. Ik probeer dit al sinds 24 juni op te lossen. Volgens de wet hoort bij een webwinkel als groupon een telefoonnummer en een emailadres te staan, die zijn niet te vinden. Alleen een chat met de meest gekke antwoorden, maar nooit ook maar een oplossing of hulp.Daarnaast is jullie Estracom geen fijn bedrijf. Ik krijg van hun ook onaardige 1berichten dat zij zich niet aan de Nederlandse wet houden en dat ik ZELF het bestelde matras maar in SPANJE terug moet komen brengen binnen 2 dagen! Dat kan toch niet, dat is toch waardeloze service.Daarom heb ik deze pagina gebruikt en eindelijk krijg ik contact, dus hopelijk krijg ik nu snel mijn geld terug. Je hoeft in Nederland niet eens te vertellen waarom je iets terug stuurt maar het was een matras die niet paste (zie ook de bijlage voor een afdruk van de bestelling) in mijn moeders ziekenhuisbed. Dus hij is meteen terug gegaan in de verpakking en de volgende dag heb ik hem retour aangemeld maar nooit een retourlabel ontvangen, wat jullie wel eisen. Kunnen jullie je voorstellen hoeveel geld E 182,39 voor een bejaarde dame is?Hieronder mijn antwoorden achter de gevraagde info:- Het orderbevestigingsnummer > #1200-096162-120269.- De Inwisselen code van de groupon > niet van toepassing voor dit product- Alle alternatieve e-mailadressen die mogelijk zijn gebruikt om de aankoop te doen >didiegggink@hotmail.com / didieggink@gmail.com- Het bedrag van de betaling(en) -> 182,39- De datum van betaling(en) ->23 juni 2023Als de betalingen op een creditcard/betaalrekening staan, geef dan de volgende informatie:- De naam op de kaart die in rekening wordt gebracht > Betaald met Ideal via Knab bank, rekening op naam van D. Eggink- Het type kaart (Visa, MasterCard, AmEx, enz.) > Niet van toepassing, Ideal betaling van rekening NL79KNAB0502535695- De laatste 4 cijfers van de kaart . 5695- De vervaldatum op de kaart > 10/2023- Het factuuradres dat aan de kaart is gekoppeld > Zaandammerplein 19 1013 ZC Amsterdam (let op, het afleveradres is anders). Zie bijlageAls de betalingen op een PayPal-rekening staan, geef je het volgende op:- De PayPal-factuur-ID die de kosten weergeeft > Niet van toepassing- Het e-mailadres geregistreerd op de PayPal-rekening > Niet van toepassingGraag ontvang ik dus zo spoedig mogelijk een retouretiket want het matras staat midden in mijn moeders huiskamer, al maanden. Daarnaast ontvang ik ook graag zo spoedig mogelijk het bedrag van E 183,39 op mijn bankrekening NL79KNAB0502535695 ten name van D. Eggink. Uiterlijk binnen een week lijkt mij heel redelijk want ik wacht al sinds eind juni op terugbetaling terwijl ik wel meteen het product retour heb aangemeld en zeker binnen de wettelijke 14 dagen. Graag ontvang ik bevestiging van Group dat dit akkoord is.Als jullie dit zo spoedig mogelijk doen, zal ik geen slechte review over Groupon achterlaten en het incassobureau opdracht geven de incassoprocedure te stoppen nu er toch een oplossing via deze site lijkt te komen.Hopelijk helpen jullie me nu wel want ik ben er nu ook wel helemaal klaar mee.Met vriendelijke groet,Didi Eggink0031-620050256didieggink@hotmail.com
D. E.
Naar: Groupon
En ook nogmaals een kopie van de aankoopbevestiging in de bijlage
Groupon
Naar: D. E.
- Typ uw reactie boven deze regel -Klacht - Groupon reageert niet op retourrecht - (CPTBE01889531-68)Beste klant,Dit is een reminder omdat ik nog niet van u heb vernomen na mijn laatste bericht.Indien de kwestie is opgelost, kan ik uw ticket sluiten in het system. Op het moment dat ik uw ticket sluit, ontvangt u een klanttevredenheidsonderzoek. Wij zouden het erg beweren als u via dit onderzoek feedback wilt leveren op onze dienstverlening. Door deze feedback, kunnen wij de service die wij u en andere klanten bieden verder verbeteren.Is uw probleem nog niet opgelost, reageert u dan op deze email. Dan ga ik direct voor u aan de slag. Indien u liever met een van de advisors van de klantenservice spreekt, belt u ons dan op: 02/290.23.92. Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08.00u - 19.00 en op zaterdag van 09.00- 17.00.Met vriendelijke groet,Hajira Abdul Khader Sayed-------------------------------------------------Hajira Abdul Khader Sayed, 11 okt 2023 07:20 CESTBeste,Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen. Excuses voor het ongemak.Ik heb wat meer informatie nodig om dit probleem volledig te achterhalen. Kun je zoveel mogelijk van het volgende geven? Hoe meer informatie je kunt verstrekken, hoe gemakkelijker het voor ons is om dit voor je op te lossen. Het bevestigingsnummer van de bestelling.De Inwisselen-code van de Groupon Eventuele alternatieve e-mailadressen die mogelijk zijn gebruikt om de aankoop te doen.* Het bedrag van de betaling (en).* De datum van de betaling (en).Als de Betalingen op een creditcard/betaalkaart staan, geef dan de volgende informatie op:* De naam op de in rekening gebrachte kaart.* Het type kaart (Visa, MasterCard, AmEx, enz.). De laatste 4 cijfers van de kaart De vervaldatum op de kaartHet factuuradres dat aan de kaart is gekoppeldAls de Betalingen op een PayPal-account staan, geef dan het volgende op:De PayPal facturering-ID die de kosten weergeeft '” voorbeeld: xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxx-xxxxxxxxxxxxxxxx (deze ID is alfanumeriek) Het e-mailadres dat is geregistreerd op het PayPal-accountBedankt voor je hulp en ik kijk er naar uit om je verder te helpen.Met vriendelijke groet,Hajira Abdul Khader SayedGroupon klantenserviceHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[9PKYGN-VE5YR]
D. E.
Naar: Groupon
I GOT A REMINDER THAT I DID NOT RESPOND TO YOUR EMAILS BUT I ANSWERED ALREADY TWO TIMES! BELOW AGAIN MY ANSWER. Beste Keshav en Hajira,Gisteren heb ik hier ook al op geantwoord, zie hieronder nogmaals mijn antwoord. Zo komen we geen stap verder!!!!!Hopelijk kun je me helpen om dit eindelijk op te lossen. Ik probeer dit al sinds 24 juni op te lossen. Volgens de wet hoort bij een webwinkel als groupon een telefoonnummer en een emailadres te staan, die zijn niet te vinden. Alleen een chat met de meest gekke antwoorden, maar nooit ook maar een oplossing of hulp.Daarnaast is jullie Estracom geen fijn bedrijf. Ik krijg van hun ook onaardige 1berichten dat zij zich niet aan de Nederlandse wet houden en dat ik ZELF het bestelde matras maar in SPANJE terug moet komen brengen binnen 2 dagen! Dat kan toch niet, dat is toch waardeloze service.Daarom heb ik deze pagina gebruikt en eindelijk krijg ik contact, dus hopelijk krijg ik nu snel mijn geld terug. Je hoeft in Nederland niet eens te vertellen waarom je iets terug stuurt maar het was een matras die niet paste (zie ook de bijlage voor een afdruk van de bestelling) in mijn moeders ziekenhuisbed. Dus hij is meteen terug gegaan in de verpakking en de volgende dag heb ik hem retour aangemeld maar nooit een retourlabel ontvangen, wat jullie wel eisen. Kunnen jullie je voorstellen hoeveel geld E 182,39 voor een bejaarde dame is?Hieronder mijn antwoorden achter de gevraagde info:- Het orderbevestigingsnummer > #1200-096162-120269.- De Inwisselen code van de groupon > niet van toepassing voor dit product- Alle alternatieve e-mailadressen die mogelijk zijn gebruikt om de aankoop te doen >didiegggink@hotmail.com / didieggink@gmail.com- Het bedrag van de betaling(en) -> 182,39- De datum van betaling(en) ->23 juni 2023Als de betalingen op een creditcard/betaalrekening staan, geef dan de volgende informatie:- De naam op de kaart die in rekening wordt gebracht > Betaald met Ideal via Knab bank, rekening op naam van D. Eggink- Het type kaart (Visa, MasterCard, AmEx, enz.) > Niet van toepassing, Ideal betaling van rekening NL79KNAB0502535695- De laatste 4 cijfers van de kaart . 5695- De vervaldatum op de kaart > 10/2023- Het factuuradres dat aan de kaart is gekoppeld > Zaandammerplein 19 1013 ZC Amsterdam (let op, het afleveradres is anders). Zie bijlageAls de betalingen op een PayPal-rekening staan, geef je het volgende op:- De PayPal-factuur-ID die de kosten weergeeft > Niet van toepassing- Het e-mailadres geregistreerd op de PayPal-rekening > Niet van toepassingGraag ontvang ik dus zo spoedig mogelijk een retouretiket want het matras staat midden in mijn moeders huiskamer, al maanden. Daarnaast ontvang ik ook graag zo spoedig mogelijk het bedrag van E 183,39 op mijn bankrekening NL79KNAB0502535695 ten name van D. Eggink. Uiterlijk binnen een week lijkt mij heel redelijk want ik wacht al sinds eind juni op terugbetaling terwijl ik wel meteen het product retour heb aangemeld en zeker binnen de wettelijke 14 dagen. Graag ontvang ik bevestiging van Group dat dit akkoord is.Als jullie dit zo spoedig mogelijk doen, zal ik geen slechte review over Groupon achterlaten en het incassobureau opdracht geven de incassoprocedure te stoppen nu er toch een oplossing via deze site lijkt te komen.Hopelijk helpen jullie me nu wel want ik ben er nu ook wel helemaal klaar mee.Met vriendelijke groet,Didi Eggink0031-620050256didieggink@hotmail.com
D. E.
Naar: Groupon
STIL WAITING FOR YOU ANSWER!!!!!!!
Groupon
Naar: D. E.
- Typ uw reactie boven deze regel -Klacht - Groupon reageert niet op retourrecht - (CPTBE01889531-68)----------------------------------------------Akhil V, 19 okt 2023 15:44 CESTHoi KlachtenboxBedankt dat je contact met ons opneemt. Stuur ze voor alle politierapporten rechtstreeks naar policereports.emea@groupon.com.Laat het ons weten als je iets anders nodig hebt.Groeten,AkhilHulp nodig? Klik hierDe Groupon-app is de snelste manier om geweldige deals bij jou in de buurt te vinden. Klik hier om 'm te downloaden.Wijzig hier je abonnementsvoorkeuren.Groupon International Limited. Begane grond. Connaught House. 1 Burlington Road. Dublin 4, Ierland.--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Groupon Customer Support - International.[9PXN2G-P0KW3]
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten