Meest recente klachten

S. S.
24/12/2024

Terugbetaling

Beste, Ik ben een nieuwe klant en hoop dat u mij kunt helpen om dit probleem op te lossen. Op 4 december 2024 heb ik via zarandi-amsterdam.nl een winterjas besteld. Op de website stond vermeld “vandaag besteld, morgen verzonden”. Echter, de jas is volgens de track & trace pas op 11 december verzonden, en tot mijn verbazing blijkt het pakket uit China te komen. Toen ik uiteindelijk mijn pakket ontving en het opende, bleek het een compleet ander product te zijn dan wat ik op de website had besteld. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice om dit te melden en aangegeven dat ik mijn geld terug wil, zoals vermeld op hun website. Helaas kreeg ik als reactie dat ik een korting van 25% (en later 40%) zou kunnen krijgen, maar dat ik de verkeerde jas moet houden. Dit is onacceptabel, aangezien ik een product heb ontvangen dat ik niet wil en niet heb besteld. Ik begrijp niet waarom ik zou moeten betalen voor een fout die door de verkoper is gemaakt. In de bijlage vindt u een screenshot van onze mailwisseling ter verduidelijking. Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen en ervoor kunt zorgen dat ik mijn geld terugkrijg. Alvast bedankt voor uw hulp. Met vriendelijke groet, Sophie Sarrazyn

Afgesloten
S. V.
22/12/2024

Weigering terugbetaling na levering foutief artikel

Geachte mevrouw/heer, Op 4/11/2024 kocht ik een wollen jas met brede kraag in uw online winkel en betaalde ik €44,95. Ik ontving het pakket op 14/11/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een wollen jas zonder kap, een jas van een synthetisch materiaal mét kap. Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling terug te betalen en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
D. V.
10/11/2024

Retour en terugbetaling

Beste, ik refereer naar mijn bestelling van 24 oktober 2024 (#4540). Zoals aangegeven vermelden jullie nergens op jullie site bij de artikelen zelf, noch bij het plaatsen van de bestelling, dat deze goederen rechtstreeks van bij jullie leverancier verstuurd worden. Je gaat als klant er van uit dat je bestelt in Nederland (Zarandi Amsterdam) en niet in China zoals met mijn bestelling. De leveringstermijn is daardoor uiteraard meer als het dubbele en zou beter gecommuniceerd /vermeld kunnen worden voortaan op jullie site. Het staat wél op jullie site maar dan moet je als klant naar jullie verzendbeleid gaan kijken wat je niet onmiddellijk doet als klant. Ik heb jullie dit gemeld op 31 oktober maar zonder enige feedback. Met spijt kwam mijn bestelling te laat toe waardoor ik dit wil terug sturen. Ik heb dit, zoals jullie vermelden op jullie site onder "Terugbetalingsbeleid", gemeld via mail op maandag 4 november. Tot mijn spijt heb ik nog geen verdere instructies ontvangen hoe ik dit kan terug sturen. Volgens jullie retourbeleid op jullie site garanderen jullie een reactie binnen de 3 werkdagen. Ik verwijs hierbij naar het bijgevoegd document waar alle communicatie terug te vinden is. Alvast bedankt om dit vlot te laten verlopen. Mvg Dirk Van Obbergen

Afgesloten
M. K.
21/08/2024

Niet geleverd geen oplossing

Geachte heer/mevrouw, Op 17 juli zouden er twee pakketjes met elk een paar schoenen geleverd worden bij het postcentrum in mijn straat. Helaas heb ik deze pakketjes niet ontvangen. Ik ben naar het postkantoor geweest en heb bij alle buren aangebeld, maar zonder resultaat. Na veelvuldig e-mailcontact met uw bedrijf is er helaas nog steeds geen oplossing geboden. De totale waarde van de schoenen bedraagt 100 euro. Er is geen handtekening van ontvangst en ik heb geen vervangende schoenen ontvangen. Ik vind het zeer teleurstellend dat mijn zorgen niet serieus worden genomen en dat ik niet verder word geholpen. Uw bedrijf verwijst mij steeds door naar het verzendbedrijf, dat in China is gevestigd, terwijl ik van mening ben dat dit uw verantwoordelijkheid is. Ik verwacht dat u als bedrijf de verantwoordelijkheid neemt om te achterhalen wat er is misgegaan en mij als klant verder helpt. Ik verzoek u dringend om mijn situatie opnieuw te bekijken en mij zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Ik heb hard gewerkt voor deze schoenen en niet iedereen heeft de mogelijkheid om zomaar nieuwe schoenen te kopen. Na twee maanden wachten vraag ik u vriendelijk om mij verder te helpen. Met vriendelijke groet, maxime

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform