Beste, ik refereer naar mijn bestelling van 24 oktober 2024 (#4540).
Zoals aangegeven vermelden jullie nergens op jullie site bij de artikelen zelf, noch bij het plaatsen van de bestelling, dat deze goederen rechtstreeks van bij jullie leverancier verstuurd worden. Je gaat als klant er van uit dat je bestelt in Nederland (Zarandi Amsterdam) en niet in China zoals met mijn bestelling.
De leveringstermijn is daardoor uiteraard meer als het dubbele en zou beter gecommuniceerd /vermeld kunnen worden voortaan op jullie site. Het staat wél op jullie site maar dan moet je als klant naar jullie verzendbeleid gaan kijken wat je niet onmiddellijk doet als klant. Ik heb jullie dit gemeld op 31 oktober maar zonder enige feedback.
Met spijt kwam mijn bestelling te laat toe waardoor ik dit wil terug sturen. Ik heb dit, zoals jullie vermelden op jullie site onder "Terugbetalingsbeleid", gemeld via mail op maandag 4 november.
Tot mijn spijt heb ik nog geen verdere instructies ontvangen hoe ik dit kan terug sturen. Volgens jullie retourbeleid op jullie site garanderen jullie een reactie binnen de 3 werkdagen.
Ik verwijs hierbij naar het bijgevoegd document waar alle communicatie terug te vinden is.
Alvast bedankt om dit vlot te laten verlopen.
Mvg
Dirk Van Obbergen