Beste,
Ik ben een nieuwe klant en hoop dat u mij kunt helpen om dit probleem op te lossen.
Op 4 december 2024 heb ik via zarandi-amsterdam.nl een winterjas besteld. Op de website stond vermeld “vandaag besteld, morgen verzonden”. Echter, de jas is volgens de track & trace pas op 11 december verzonden, en tot mijn verbazing blijkt het pakket uit China te komen.
Toen ik uiteindelijk mijn pakket ontving en het opende, bleek het een compleet ander product te zijn dan wat ik op de website had besteld. Ik heb direct contact opgenomen met de klantenservice om dit te melden en aangegeven dat ik mijn geld terug wil, zoals vermeld op hun website. Helaas kreeg ik als reactie dat ik een korting van 25% (en later 40%) zou kunnen krijgen, maar dat ik de verkeerde jas moet houden. Dit is onacceptabel, aangezien ik een product heb ontvangen dat ik niet wil en niet heb besteld.
Ik begrijp niet waarom ik zou moeten betalen voor een fout die door de verkoper is gemaakt. In de bijlage vindt u een screenshot van onze mailwisseling ter verduidelijking.
Ik hoop dat u mij hierbij kunt helpen en ervoor kunt zorgen dat ik mijn geld terugkrijg.
Alvast bedankt voor uw hulp.
Met vriendelijke groet,
Sophie Sarrazyn