Terug

Niet geleverd geen oplossing

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

M. K.

Naar: Zarandi-Amsterdam

21/08/2024

Geachte heer/mevrouw, Op 17 juli zouden er twee pakketjes met elk een paar schoenen geleverd worden bij het postcentrum in mijn straat. Helaas heb ik deze pakketjes niet ontvangen. Ik ben naar het postkantoor geweest en heb bij alle buren aangebeld, maar zonder resultaat. Na veelvuldig e-mailcontact met uw bedrijf is er helaas nog steeds geen oplossing geboden. De totale waarde van de schoenen bedraagt 100 euro. Er is geen handtekening van ontvangst en ik heb geen vervangende schoenen ontvangen. Ik vind het zeer teleurstellend dat mijn zorgen niet serieus worden genomen en dat ik niet verder word geholpen. Uw bedrijf verwijst mij steeds door naar het verzendbedrijf, dat in China is gevestigd, terwijl ik van mening ben dat dit uw verantwoordelijkheid is. Ik verwacht dat u als bedrijf de verantwoordelijkheid neemt om te achterhalen wat er is misgegaan en mij als klant verder helpt. Ik verzoek u dringend om mijn situatie opnieuw te bekijken en mij zo snel mogelijk een oplossing te bieden. Ik heb hard gewerkt voor deze schoenen en niet iedereen heeft de mogelijkheid om zomaar nieuwe schoenen te kopen. Na twee maanden wachten vraag ik u vriendelijk om mij verder te helpen. Met vriendelijke groet, maxime

Bemiddeling door Testaankoop 28 augustus 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform