Geachte mevrouw/heer,
Op 4/11/2024 kocht ik een wollen jas met brede kraag in uw online winkel en betaalde ik €44,95.
Ik ontving het pakket op 14/11/2024 en toen ik het opende, zag ik dat het niet het product was dat ik had besteld. In het bijzonder kreeg ik in plaats van een wollen jas zonder kap, een jas van een synthetisch materiaal mét kap.
Ik nodig u derhalve uit mij het door mij gekochte product zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 30 dagen na de datum van de bestelling terug te betalen en tegelijkertijd de bij vergissing geleverde goederen af te halen. Doet u dit niet, dan behoud ik mij het recht voor om ontbinding van het contract en schadevergoeding te eisen.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs