Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 26
- Aantal klachten *
- 19
- Afgesloten klachten*
- 94%
- Antwoordratio*
- 4 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Buitensporig hoog bedrag voor een interventie
Mevrouw, Mijnheer, Op 10 mei 2025 hebben jullie een dringende interventie gedaan bij mij, waarbij ik mij wel een aantal bedenkingen maak: • Het betaald bedrag van 1.876,20 Euro vind ik exorbitant hoog. Ik heb de factuur nog steeds niet ontvangen. Reeds e-mail gestuurd en meerdere malen gebeld zonder antwoord. • Graag had ik een herziene, gedetailleerde factuur gekregen met een realistische herberekening van de kosten. Het heel hoog bedrag dat ik betaald heb is onmogelijk te justifiëren. Indien uw medewerker mij op voorhand - op een transparante manier - had verwittigd dat de kost zo hoog zou zijn, zou ik het werk niet hebben laten uitvoeren en alleen maar de verplaatsingskosten betaald. In ieder geval klopt de volgende bewering op jullie website, helemaal niet: Onze positieve klantbeoordelingen getuigen van de tevredenheid van onze klanten, en we zijn trots op de transparante en eerlijke communicatie over onze tarieven en procedures. Op de werkbon staat Ideal Services uit Ixelles vermeld en dus helemaal niet een firma uit wilrijk. Op voorhand bedankt om het buitensporig bedrag te herzien naar een redelijk, realistisch en eerlijk niveau, in alle transparantie., Met vriendelijke groeten, Stefanie Goossens
oplichting
Geachte mevrouw/heer, Schoonvader Norbert Van den Broeck werd opgelicht voor 6565,64€ door firma Ideal Services. Zij werden gecontacteerd voor verstopping toilet op 16/05/25. Bij komst 16/05/25 deden zij mijn alleen staande schoonvader eens 2000€ betalen via bancontact en dan nog eens 4565,64€ via overschrijving . Zij zouden het probleem daags erop 17/05 en 18/05 komen oplossen. Echter deze zijn dus niet meer geweest. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
extreem hoog bedrag
Geachte mevrouw/heer, Ik ben klant bij uw onderneming met referentie Jan Dhondt Houtwerk Ik heb de eindafrekening gekregen op 21 februari 2025 voor een bedrag van 871,20 EUR. Ik betwist echter deze factuur omdat dit niet evenredig is met de uitgevoerde werken die 30 minuten duurden. Ik ben de dag tijdens de het maken van de afspraak niet voldoende en niet helder genoeg ingelicht over de prijzen. De werkmannen die ter plaatse kwamen gedroegen zich bovendien agressief en zorgden voor een onveiligheidsgevoel. Mag ik u verzoeken om de eindfactuur op basis van die elementen spoedig en uiterlijk binnen de 5 dagen te willen corrigeren? Met vriendelijke groet, Sofie Rombouts voor Jan Dhondt Houtwerk
Probleem uitgevoerde werken
Geachte mevrouw/heer, Op 10 december 2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor de ontstopping van onze keukenafvoer die gedeeltelijk verstopt was. Echter, ik stelde op 11 december 2024 vast dat volgende het probleem niet was opgelost. Daar uw medewerker een garantie beloofde van 6 maanden (op uw site is er sprake van 24 maanden ) belden we voor een interventie. We kregen echter geen antwoord. Na ettelijke telefoontjes (eveneens met andere nummers) kregen we een vriendelijke dame aan de lijn die ons verzekerde dat de technieker dezelfde dag nog contact zou opnemen om een afspraak te maken. We hoorden echter niets . Enkele weken en ettelijke telefoontjes later kregen we opnieuw een vriendelijke dame aan de lijn. We legden het probleem uit, ze zou zelf de technieker bellen en ons persoonlijk nieuws laten. Weerom zonder resultaat. We zijn nu meer dan twee maanden verder, blijven bellen doch steeds zonder resultaat. Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 10 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Ria Van Herp 0484310109
Betalingsprobleem/fraude / pure afzetterij
Beste , we hebben deze firma gevonden via Google onder de naam Dekkers ontstopping gsm nummer 0483 40 40 40 . We hebben ze opgebeld voor een verstopping van het toilet. Ze zijn vrijwel meteen langs gekomen. Waren met 2 mannen. Hebben het probleem opgelost en hebben nog geen 30 minuten werk gehad. Maar we kregen een bedrag van 1208,40€ onder onze neus geduwd , meteen te betalen. Maar aangezien we dit niet konden betalen hebben ze de prijs ineens kunnen laten zakken naar 530€ ook direct te betalen. Wat nog heel veel geld is. Ze zeiden ons ook dat we dit aan niemand mochten vertellen. Ze doen zich voor als een bedrijf uit de buurt want er nam een Vlaamse vrouw op , maar de werkmannen waren Franstalig en als je nadien terug belde kreeg je steeds de voicemail ook in het Frans. Achteraf review opgezocht omdat het niet pluis bleek te zijn. Allemaal klachten over wanpraktijken. Blijkbaar werken deze personen onder verschillende namen . Onder andere : Dekkers ontstopping en Willy ontstopping en nog andere. We hopen jullie hiermee voldoende informatie te hebben gegeven over deze valse firma's. En we hopen ten zeerste dat jullie deze gangsters kunnen stoppen zodat ze niet nog meer slachtoffers kunnen maken. Kunt u ons op de hoogte houden ?
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 4 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten