Terug

Buitensporig hoog bedrag voor een interventie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

S. G.

Naar: Willy ontstopping

11/06/2025

Mevrouw, Mijnheer, Op 10 mei 2025 hebben jullie een dringende interventie gedaan bij mij, waarbij ik mij wel een aantal bedenkingen maak: • Het betaald bedrag van 1.876,20 Euro vind ik exorbitant hoog. Ik heb de factuur nog steeds niet ontvangen. Reeds e-mail gestuurd en meerdere malen gebeld zonder antwoord. • Graag had ik een herziene, gedetailleerde factuur gekregen met een realistische herberekening van de kosten. Het heel hoog bedrag dat ik betaald heb is onmogelijk te justifiëren. Indien uw medewerker mij op voorhand - op een transparante manier - had verwittigd dat de kost zo hoog zou zijn, zou ik het werk niet hebben laten uitvoeren en alleen maar de verplaatsingskosten betaald. In ieder geval klopt de volgende bewering op jullie website, helemaal niet: Onze positieve klantbeoordelingen getuigen van de tevredenheid van onze klanten, en we zijn trots op de transparante en eerlijke communicatie over onze tarieven en procedures. Op de werkbon staat Ideal Services uit Ixelles vermeld en dus helemaal niet een firma uit wilrijk. Op voorhand bedankt om het buitensporig bedrag te herzien naar een redelijk, realistisch en eerlijk niveau, in alle transparantie., Met vriendelijke groeten, Stefanie Goossens

Bemiddeling door Testaankoop 25 juni 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform