Terug

Probleem uitgevoerde werken

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Uitvoering van werken

Klacht

E. D.

Naar: Willy ontstopping

18/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 10 december 2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor de ontstopping van onze keukenafvoer die gedeeltelijk verstopt was. Echter, ik stelde op 11 december 2024 vast dat volgende het probleem niet was opgelost. Daar uw medewerker een garantie beloofde van 6 maanden (op uw site is er sprake van 24 maanden ) belden we voor een interventie. We kregen echter geen antwoord. Na ettelijke telefoontjes (eveneens met andere nummers) kregen we een vriendelijke dame aan de lijn die ons verzekerde dat de technieker dezelfde dag nog contact zou opnemen om een afspraak te maken. We hoorden echter niets . Enkele weken en ettelijke telefoontjes later kregen we opnieuw een vriendelijke dame aan de lijn. We legden het probleem uit, ze zou zelf de technieker bellen en ons persoonlijk nieuws laten. Weerom zonder resultaat. We zijn nu meer dan twee maanden verder, blijven bellen doch steeds zonder resultaat. Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 10 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Ria Van Herp 0484310109

Berichten (1)

Willy ontstopping

Naar: E. D.

24/02/2025

Cher(e) Madame Van Herp, Tout d'abord, nous vous remercions d'avoir pris contact avec nous et nous regrettons sincèrement les désagréments que vous avez rencontrés suite à notre intervention. Nous comprenons votre frustration et nous nous excusons pour le manque de suivi de votre demande. Notre objectif est toujours de fournir un service de qualité et de respecter nos engagements. Nous allons immédiatement prendre les mesures nécessaires pour résoudre ce problème. Un technicien vous contactera dans les prochaines 48 heures pour convenir d'un rendez-vous à votre convenance. Nous assurerons un suivi rigoureux pour que cette intervention soit effectuée dans les meilleurs délais. Nous vous prions d’accepter nos excuses pour cette situation et vous remercions de votre patience. Nous restons à votre disposition pour toute question supplémentaire. Cordialement, Lemar. 18 févr. 2025 à13:30, klachten@test-aankoop.be a écrit: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

Bemiddeling door Testaankoop 27 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform