Geachte mevrouw/heer,
Op 10 december 2024 heb ik met uw onderneming een overeenkomst afgesloten voor de ontstopping van onze keukenafvoer die gedeeltelijk verstopt was.
Echter, ik stelde op 11 december 2024 vast dat volgende het probleem niet was opgelost.
Daar uw medewerker een garantie beloofde van 6 maanden (op uw site is er sprake van 24 maanden ) belden we voor een interventie. We kregen echter geen antwoord. Na ettelijke telefoontjes (eveneens met andere nummers) kregen we een vriendelijke dame aan de lijn die ons verzekerde dat de technieker dezelfde dag nog contact zou opnemen om een afspraak te maken. We hoorden echter niets . Enkele weken en ettelijke telefoontjes later kregen we opnieuw een vriendelijke dame aan de lijn. We legden het probleem uit, ze zou zelf de technieker bellen en ons persoonlijk nieuws laten. Weerom zonder resultaat. We zijn nu meer dan twee maanden verder, blijven bellen doch steeds zonder resultaat.
Ik verzoek u alsnog onverwijld de veroorzaakte schade te willen herstellen of te laten herstellen op uw kosten. Gelieve te willen reageren binnen de 10 dagen om afspraak te maken om dit praktisch uit te werken. Bij gebreke hieraan, zal ik verdere stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Ria Van Herp
0484310109