Meest recente klachten

E. L.
6/02/2025

Terugname oude droogkast

Beste, Zoals al aangegeven via onze correspondentie met whatsapp, werd mijn oude droogkast niet meegenomen. De chauffeur kwam veel later, dan de gegeven tijdslot, aan waardoor ik persoonlijk niet thuis was. De droogkast stond klaar en "unplugged" op de wasmachine. De chauffeur kwam laat aan en zij dat hij geen tijd had om hem mee te nemen en dat hij op een andere dag zou komen. Ik heb de voorwaarden die u mij gestuurd nog eens doorgenomen en daar staat alleen dat de droogkast klaar moet staan en unplugged. Er staat nergens dat hij bij de deur of op de grond moet staan. Als de chauffeur op tijd was geweest zou ik hem nog geholpen hebben maar nu ging het niet meer. Ik vind het dus heel raar dat ik nu opeens 25 Euro extra moet betalen zodat ze de oude droogkast komen terughalen. (De droogkast kostte 389, mijn dochters betaalden 400 en kregen maar 10 Euro rest. Ook al is het "maar" 1 Euro toch vind ik dat jullie eerlijk tegnover de consument moeten overkomen. Schrijf anders 390 maar wees eerlijk). Ik hoop dat de machine zo snel mogelijk gratis wordt opgehaald zoals de wet dit voorziet. Hartelijk dank

Opgelost
E. S.
30/01/2024

Probleem met retourneren product

Hallo. Ik heb het product HOTPOINT RD1076JD WASMACHINE COMBI10/7KG 1600T besteld op 28.11.2023 / Conditie: product geretourneerd / garantie: 2 jaar garantie + Extra service: 1 jaar extra garantie. Op 13-01-2024 ging het product kapot. Ik kreeg te horen dat het niet gerepareerd kan worden en dat ik een ander product moet kiezen uit het aanbod dat zij aanbieden.Ik bestelde het nieuwe product HOOVER WDXOA496CB WAS-DROOGCOMBI 1400T 9KG-6KG / Conditie: Tweedehands, dat bij mij werd afgeleverd op 23.01.2024. Op 24 januari 2024 begon ik het bedrijf te informeren dat het product stoten en krassen vertoont, dat het display niet goed op het product is bevestigd en dat het wasmiddelbakje niet volledig kan worden geopend.Als gevolg hiervan heb ik hen verteld dat ik mijn geld terug wil. Op 25.01.2024 kreeg ik een negatief antwoord, omdat er 14 dagen verstreken waren. Ik kreeg het advies om een ??verzoek in te dienen om het defecte product op te lossen. Vervolgens werd mij gevraagd foto's en/of video's van de gebreken op te sturen. Ik heb ze alle noodzakelijke dingen gestuurd, maar sindsdien heb ik geen antwoord meer ontvangen.Ik kreeg het verschil in geld tussen de producten niet terug en het lijkt mij niet eerlijk dat je een net gekocht product niet kunt retourneren. De eerste keer begreep ik het, maar al bij het tweede product, dat defect aankwam... het lijkt een onnatuurlijke praktijk.Vergeef me alstublieft als ik een fout heb gemaakt in mijn uitdrukking. Ik spreek Engels en gebruik de service Google Translate.Bedankt.Een goede dag.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform