Terug

Probleem met retourneren product

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. S.

Naar: Welhof

30/01/2024

Hallo. Ik heb het product HOTPOINT RD1076JD WASMACHINE COMBI10/7KG 1600T besteld op 28.11.2023 / Conditie: product geretourneerd / garantie: 2 jaar garantie + Extra service: 1 jaar extra garantie. Op 13-01-2024 ging het product kapot. Ik kreeg te horen dat het niet gerepareerd kan worden en dat ik een ander product moet kiezen uit het aanbod dat zij aanbieden.Ik bestelde het nieuwe product HOOVER WDXOA496CB WAS-DROOGCOMBI 1400T 9KG-6KG / Conditie: Tweedehands, dat bij mij werd afgeleverd op 23.01.2024. Op 24 januari 2024 begon ik het bedrijf te informeren dat het product stoten en krassen vertoont, dat het display niet goed op het product is bevestigd en dat het wasmiddelbakje niet volledig kan worden geopend.Als gevolg hiervan heb ik hen verteld dat ik mijn geld terug wil. Op 25.01.2024 kreeg ik een negatief antwoord, omdat er 14 dagen verstreken waren. Ik kreeg het advies om een ??verzoek in te dienen om het defecte product op te lossen. Vervolgens werd mij gevraagd foto's en/of video's van de gebreken op te sturen. Ik heb ze alle noodzakelijke dingen gestuurd, maar sindsdien heb ik geen antwoord meer ontvangen.Ik kreeg het verschil in geld tussen de producten niet terug en het lijkt mij niet eerlijk dat je een net gekocht product niet kunt retourneren. De eerste keer begreep ik het, maar al bij het tweede product, dat defect aankwam... het lijkt een onnatuurlijke praktijk.Vergeef me alstublieft als ik een fout heb gemaakt in mijn uitdrukking. Ik spreek Engels en gebruik de service Google Translate.Bedankt.Een goede dag.

Berichten (1)

Welhof

Naar: E. S.

30/01/2024

Beste,Dank voor jouw contact. Dit is een automatische ontvangstbevestiging. Vanwege drukte kan het momenteel iets langer duren voordat we je e-mail kunnen beantwoorden. We waarderen je geduld en begrip hiervoor.Wist je dat je via ons klantportaal vrijwel alles zelf direct zelf kunt regelen? Het is ontworpen om jou snel en eenvoudig te helpen. Via deze link kun je veilig inloggen in het klantportaal en wijzigingen doorvoeren, storingen doorzetten, herroepen, bezorgdatum wijzigen, informatie terugvinden en nog veel meer.We moedigen je aan het klantportaal te proberen voor een snellere oplossing. Mocht je toch onze persoonlijke assistentie nodig hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar en zullen we zo snel mogelijk reageren.Met vriendelijke groet,Team WelhofMet vriendelijke groet,www.welhof.com On Tue, Jan 30, 2024 11:08 AM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform