Beste,
Zoals al aangegeven via onze correspondentie met whatsapp, werd mijn oude droogkast niet meegenomen.
De chauffeur kwam veel later, dan de gegeven tijdslot, aan waardoor ik persoonlijk niet thuis was. De droogkast stond klaar en "unplugged" op de wasmachine. De chauffeur kwam laat aan en zij dat hij geen tijd had om hem mee te nemen en dat hij op een andere dag zou komen.
Ik heb de voorwaarden die u mij gestuurd nog eens doorgenomen en daar staat alleen dat de droogkast klaar moet staan en unplugged. Er staat nergens dat hij bij de deur of op de grond moet staan. Als de chauffeur op tijd was geweest zou ik hem nog geholpen hebben maar nu ging het niet meer. Ik vind het dus heel raar dat ik nu opeens 25 Euro extra moet betalen zodat ze de oude droogkast komen terughalen.
(De droogkast kostte 389, mijn dochters betaalden 400 en kregen maar 10 Euro rest. Ook al is het "maar" 1 Euro toch vind ik dat jullie eerlijk tegnover de consument moeten overkomen. Schrijf anders 390 maar wees eerlijk).
Ik hoop dat de machine zo snel mogelijk gratis wordt opgehaald zoals de wet dit voorziet.
Hartelijk dank