Ik heb online een tv gekocht bij Welhof.com, een Nederlandse elektronicawinkel. Ik kocht een gereviseerde Samsung S95D 65 inch. Welhof verpakte een Samsung S95B 65 inch, in vreselijke staat, en stuurde hem naar me op in de doos van een S95D. Ik betaalde 1100 euro voor deze tv. Nadat ik deze fout aan hen had gemeld, logen ze me opnieuw voor door te zeggen dat de S95B een tv van 4200 euro is en dat hij meer waard is dan de tv die ik had besteld.
De S95B is een tv die twee jaar ouder is dan de S95D. Ik denk dat Welhof, aangezien ze me een factuur en orderbevestiging hebben gestuurd en me de verkeerde tv hebben gestuurd, ervoor verantwoordelijk is om ervoor te zorgen dat ze me de juiste tv sturen waarvoor ze mijn geld hebben aangenomen, ongeacht de kosten die ze hiervoor moeten maken. Ze liegen hier constant over om eronderuit te komen, maar deze tv, de S95B, is ook op andere websites te koop voor minder dan 900 euro, gereviseerd en niet in de vreselijke staat waarin ze me deze stuurden.
Zie de bijlagen.