Score

gemiddelde klantenservice

5.0/10

#Info#

Bekijk gelijkaardige bedrijven

=

10 klachten

1 Afgesloten klachten

...

9 In behandeling

0.00% Beantwoord
100.00% In afwachting

Gemiddelde antwoordtijd 42 Dag(en)

Historiek van de score

...

.../10
......

Publieke klachten

Alle klachten tegen dit bedrijf

  • WENDY V

    3/04/2018

    Abonnement golden pass

    "Beste, Vorig jaar nam ik een familie abonnement in Walibi Waver. Daar zat gedurende een heel jaar 15%korting bij in alle winkels in het park en de eetgelegenheden. Gisteren kreeg ik te horen dat er di..."
  • Ellen H

    7/02/2018

    aqualibi gesloten - golden pass

    "Beste sinds een aantal weken is aqualibi gesloten voor een periode van 3 maanden door renovatiewerken, alle klanten die een abonnement hebben krijgen ter compensatie toegang tot Oceade MAAR .... ik be..."
  • STAVROS K

    1/11/2017

    Verloren bril In gebreke stelling

    "Ik wens Walibi schriftelijk in gebreke te stellen voor het verliezen van haar bril (Merk Tommy Hilfiger, zwarte montuur, zijkant rood en wit). Mijn dochter Anne Kanakaris-Decavel heeft op 27/06/2016 h..."
    afgesloten Succesvol Behandeld door Test-Aankoop

Bekijk alle klachten voor deze sector