Terug

Walibi park ,verloren voorwerpen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: WALIBI

18/01/2025

Onze zoon zijn Gsm viel uit zijn zak toen hij op de attractie Vampire in Walibi zat. Direct na dit voorval heeft hij via find my iPhone de gsm direct perfect kunnen localiseren . Mijn zoon is direct naar het infopunt gegaan met deze melding. dit was iets voor de middag op 19/10/24 Op het infopunt moet hij via de website van Walibi een google doc invullen, maar verder werd er niet naar zijn vraag geluisterd. Hij heeft de foto van de locatie aan de medewerkers getoond. via google translatie alle mogelijke gedaan om de GSM te kunnen gaan zoeken. Jammer genoeg is zijn kennis van het Frans niet voldoende om alles duidelijk uit te leggen, en was er niemand die Nederlands sprak. De Gsm ligt duidelijk op een pad, achter een hek, maar niemand heeft de moeite gedaan om ernaar te zoeken. De Gsm ligt de dag erna nog altijd op dezelfde plek. een iPhone van over de 700€. Is er een mogelijkheid om dit terug te vorderen? De Gsm ligt nu al een dagen in de open lucht, veel zal er waarschijnlijk niet meer van overblijven als ze ooit de moeite van doen om hem te gaan zoeken.

Berichten (1)

WALIBI

Naar: M. V.

27/01/2025

Beste meneer Van Bladel, Wij hebben uw mail met aandacht gelezen en danken u voor uw feedback. Het spijt ons dat w zoon zijn GSM verloren is. Na controle kunnen we bevestigen dat er inderdaad rekening is gehouden met de verliesverklaring van uw zoon. Helaas werd de telefoon niet gevonden. We willen uw aandacht vestigen op het feit dat locaties niet altijd exact zijn en enkele honderden meters kunnen afwijken. Bovendien vinden wij regelamatig telefonen die onmogelijk te identificeren zijn. Deze worden dan teruggestuurd naar de stad van Waver. Wij herinneren u ook aan dat uw zoon door het park te betreden het huishoudelijk reglement van het park aanvaardt, waarvan artikel 12 betreffende persoonlijke voorwerpen - verloren Walibi Belgium het volgende bepaalt: De verantwoordelijkheid van de directie voor verlies, diefstal of beschadiging van voorwerpen in het park beperkt zich uitsluitend tot het toezicht op deze aanwijzingen. Elke bezoeker die zijn of haar persoonlijke bezittingen meeneemt, doet dit op eigen verantwoordelijkheid. De directie en het personeel van het park kunnen niet verantwoordelijk worden gesteld voor wat er met deze voorwerpen kan gebeuren. Wij hopen dat dit spijtig voorval er jullie in de toekomst niet zal van weerhouden opnieuw een bezoek te brengen aan ons park. Met vriendelijke groeten. Walibi Belgium Boulevard de l'Europe 100 BE - 1300 Wavre Tel:+32 (0) 10 42 15 00 www.walibi.be www.aqualibi.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform