Beste,Zoals vermeld op onze website, kunnen tickets niet worden terugbetaald, geruild of verlengd. De datum van het bezoek kan ook niet worden uitgesteld.Niettemin hebben wij begrip voor uw situatie en bieden wij u aan uw ongebruikte tickets terug te betalen indien u nieuwe tickets koopt op onze eigen website of aan de kassa's van het park (tegen volle prijs, het aantal moet identiek zijn en voor een bezoek ten laatste op 30/09/2024). Gelieve daarna al uw documenten per e-mail te sturen naar wbe-sav-rmbt@walibi.com. Indien u bij de aankoop van tickets van een promotie genoten heeft, zal de goedkoopste bestelling worden terugbetaald. Uw terugbetalingsaanvraag zal binnen 30 werkdagen worden verwerkt. Om uw dossier volledig te maken, gelieve ons beide bestellingen met telkens de betalingsbewijzen van de tickets door te sturen.Bien cordialement,Met vriendelijke groeten,The Walibi Belgium TeamWalibi BelgiumBoulevard de l'Europe 100BE - 1300 WavreTel:+32 (0) 10.421.500www.walibi.bewww.aqualibi.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 2 novembre 2023 13:10À: WBE_info info-wbe@walibi.comObjet: Klacht - Problemen met verschuiving datum wegens overmacht - (CPTBE01908989-29)