Terug

Problemen met verschuiving datum wegens overmacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: WALIBI

02/11/2023

Beste, wij wonen aan de kust waar het 2/11 code oranje is. De storm is hier hard bezig en er rijden geen treinen hier. Wij hadden tickets voor Walibi vandaag 2/11. Omdat we niet met de auto door deze storm wensen te rijden vroegen we Walibi of we deze kunnen wisselen voor tickets voor volgende dag 3/11. Order #GTDV2023102834078531. Antwoord was daar negatief. Nochtans als we de algemene voorwaarden lezen dan lezen we volgende: artikel 2 punt 5: Ook in geval van overmacht in de zin van de wet is de verplichting van WALIBI beperkt tot het aanbieden aan de bezoeker van een nieuwe datum voor het gebruik van zijn toegangsbewijs dat beïnvloed is door het geval van overmacht.

Berichten (1)

WALIBI

Naar: N. B.

02/11/2023

Beste,Zoals vermeld op onze website, kunnen tickets niet worden terugbetaald, geruild of verlengd. De datum van het bezoek kan ook niet worden uitgesteld.Niettemin hebben wij begrip voor uw situatie en bieden wij u aan uw ongebruikte tickets terug te betalen indien u nieuwe tickets koopt op onze eigen website of aan de kassa's van het park (tegen volle prijs, het aantal moet identiek zijn en voor een bezoek ten laatste op 30/09/2024). Gelieve daarna al uw documenten per e-mail te sturen naar wbe-sav-rmbt@walibi.com. Indien u bij de aankoop van tickets van een promotie genoten heeft, zal de goedkoopste bestelling worden terugbetaald. Uw terugbetalingsaanvraag zal binnen 30 werkdagen worden verwerkt. Om uw dossier volledig te maken, gelieve ons beide bestellingen met telkens de betalingsbewijzen van de tickets door te sturen.Bien cordialement,Met vriendelijke groeten,The Walibi Belgium TeamWalibi BelgiumBoulevard de l'Europe 100BE - 1300 WavreTel:+32 (0) 10.421.500www.walibi.bewww.aqualibi.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 2 novembre 2023 13:10À: WBE_info info-wbe@walibi.comObjet: Klacht - Problemen met verschuiving datum wegens overmacht - (CPTBE01908989-29)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform