Onaanvaardbaar

0 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

D. D.
25/09/2025

Bagageprobleem en geen informatie

Geachte mevrouw/heer, Op 20 sept 2025 vloog ik met uw maatschappij op vlucht nr. VY8987 van Brussel naar Barcelona. Bij aankomst op de luchthaven Barcelona werd mijn bagage, die op de luchthaven Brussel was ingecheckt en uitgecheckt, niet aan mij teruggegeven, noch aan alle andere passagiers van deze vlucht. Ik heb onmiddellijk bij het bevoegde kantoor op de luchthaven Barcelona aangifte gedaan van het verlies van mijn bagage . Het blijkt dat het toestel gevlogen heeft zonder alle ingecheckte bagage mee te nemen. We zijn nu 5 dagen later, en er is nog geen enkel spoor van deze bagage. Nergens is uw maatschappij telefonisch bereikbaar. Op mailberichten wordt niet gereageerd. Wij eisen dat u onmiddellijk meedeelt wat er met de bagage van deze vlucht gebeurd is. Staat ze nog op Zaventem, werd ze naar een verkeerde bestemming meegegeven, .... ? Indien ik binnen 5 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet,

In behandeling
C. W.
29/08/2025

Wijziging vlucht Malaga

Ik heb dezelfde klacht als mijn voorganger : rechtstreekse vlucht op Malaga wordt gewijzigd naar tussenstop in Barcelona. Vertrek 3 november, terug 19 november 2025. Voor de terugvlucht kreeg ik mijn centen al terug, voor de heenvlucht lukt het niet. Vueling contacteren is onmogelijk. Graag uw tussenkomst, waarvoor dank !

Afgesloten
J. V.
22/08/2025

Vlucht gewijzigd met tussenstop

Beste, We hebben een terugvlucht geboekt van Malaga naar Brussel op 8/2/2026. Dit was oorspronkelijk een rechtstreekse vlucht van 2u55min. Vertrek Malaga: 17u05 Aankomst Brussel: 20u00 Enkele weken geleden heeft Vueling de vlucht gewijzigd naar een vlucht met tussenstop in Barcelona waardoor we 7 uur onderweg gaan zijn. Vertrek Malaga: 14u40 Aankomst Brussel: 21u15 Dit komt ons echt niet goed uit en hiervoor hebben we niet betaald. Integendeel, het kost ons meer geld omdat onze planning in Malaga gewijzigd moet worden. We hebben reeds klacht ingediend bij Vueling en een terugbetaling gevraagd, maar ze beroepen zich op het feit dat ze een alternatieve vlucht aanbieden meer dan 15 dagen voor vertrek. We vragen ons nu af of dit inderdaad wettelijk is en of we hieraan iets kunnen doen? Alvast bedankt voor uw advies, Met vriendelijke groeten, Julie Van Parijs

In behandeling
E. V.
16/08/2025

Verplaatsing vlucht

Beste, onze vluchttijd via Vueling werd al 2x veranderd. Ik zou deze vlucht nu willen annuleren en mijn geld terug krijgen, maar je kan hen op geen enkele manier bereiken en ik kan enkel goedkeuren in de app. Boekingsnummer is HL379A De originele vlucht was om 16.45 Alicante/Barcelona en dan 19.15 naar Brussel. De tijd van de vlucht van 16.45u hebben ze al eens veranderd naar 13.35u, ik heb dit per ongeluk goedgekeurd, omdat ik anders niet verder kon in de app en nu hebben ze de vlucht van 13.35u nog eens veranderd. Ik kan deze alleen maar goedkeuren, verder kan ik er niets mee. Ik zou absoluut niet weten hoe ik een klacht moet indienen bij hun.

Afgesloten
K. V.
10/04/2025

vueling

Geachte mevrouw/heer, Op 27/02/2025 heb ik bij uw maatschappij vlucht nr. VY1334 geboekt van Alicante naar Brussel voor de dag 31/03/2025 Op 28/03/2025 heeft u mij in kennis gesteld van de annulering van deze vlucht. Overeenkomstig Europese wetgeving, wanneer de vlucht vertrekt vanaf een luchthaven van een EU-lidstaat of vanaf een luchthaven in een derde land naar een luchthaven van een EU-lidstaat, verzoek ik u mij een schadevergoeding toe te kennen van - 250€ per passagier (tot 1500 km) - 400€ per passagier (voor alle intracommunautaire vluchten van meer dan 1500 km en voor alle andere vluchten tussen 1500 en 3500 km) - 600€ per passagier (over 3500 km) bovenop de terugbetaling van de kosten van het ongebruikte ticket. Er werd mij geen enkel tevredenstellend alternatief geboden voor herroutering. Gelet op het voorgaande verzoek ik om terugbetaling van in totaal 282€. Gelieve mij dit bedrag binnen de 7 dagen te betalen door overschrijving op het bankrekeningnummer dat voor de boeking werd gebruikt. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Kopie van vliegticket · Kopie van de annuleringsverklaring

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf reageert niet.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform