Terug

Bagageprobleem en geen informatie

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Bagages

Klacht

D. D.

Naar: VUELING AIRLINES

25/09/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 20 sept 2025 vloog ik met uw maatschappij op vlucht nr. VY8987 van Brussel naar Barcelona. Bij aankomst op de luchthaven Barcelona werd mijn bagage, die op de luchthaven Brussel was ingecheckt en uitgecheckt, niet aan mij teruggegeven, noch aan alle andere passagiers van deze vlucht. Ik heb onmiddellijk bij het bevoegde kantoor op de luchthaven Barcelona aangifte gedaan van het verlies van mijn bagage . Het blijkt dat het toestel gevlogen heeft zonder alle ingecheckte bagage mee te nemen. We zijn nu 5 dagen later, en er is nog geen enkel spoor van deze bagage. Nergens is uw maatschappij telefonisch bereikbaar. Op mailberichten wordt niet gereageerd. Wij eisen dat u onmiddellijk meedeelt wat er met de bagage van deze vlucht gebeurd is. Staat ze nog op Zaventem, werd ze naar een verkeerde bestemming meegegeven, .... ? Indien ik binnen 5 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform