Goed

77 punten Info

Meest recente klachten

S. D.
16/09/2025

Sinds 2 maanden en 6 afspraken later nog steeds niet geleverd

Begin Juli een nieuwe koelkast besteld, op 9 juli is die geleverd op gelijkvloers en geweigerd die te leveren in de keuken, wat de afspraak was. De reden volgens hen was dat het te zwaar was en een lift nodig hadden. De keuken bevind zich op de eerste verdieping. Nieuwe afspraak gemaakt, de lift is gekomen en zei dat ze de lift niet mocht zetten voor mijn deur wegens dat er een halte is. Ze hadden geen oplossing en zeiden dat het absoluut niet mogelijk was om de lift te mogen gebruiken. Na deze antwoord heb hen gevraagd om de koelkast terug te nemen, dat was nu weer ook niet mogelijk dus een nieuwe afspraak gedaan. De dag van afspraak zijn ze met de lift gekomen, terwijl de koelkast op gelijkvloers stond. Ik vertelde hen het verhaal, de chauffeur van de lift zei dat er wel een mogelijkheid was, namelijk geda lift. Oké, weer een nieuwe afspraak. De dag van de afspraak zijn ze met een foute (normale) lift gekomen, hop terug een nieuwe afspraak. Uiteindelijk vandaag de hele dag aan het wachten, vandenborre is aangekomen maar de lift niet. Chauffeur heeft gebeld en hun antwoord was dat de chauffeur van geda lift het heeft geannuleerd. Mijn enige vraag, is dit normaal? Wat voor bedrijf zijn jullie, hoe kunnen jullie mij twee maanden een leven zonder koelkast gunnen? Tot vandaag had ik altijd begrip, maar vandaag is het over. DIT IS DE LAATSTE KEER DAT IK IETS BESTEL VIA VANDENBORRE EN IK ZAL IEDEREEN AFRADEN OM HET TE DOEN. Ze nemen u niet serieus en lachen u gewoon uit. Ik zal mijn rechten tot op uiterste gebruiken en alles behalve schadevergoeding zal mij hieraan niet stoppen.

In behandeling
F. S.
3/09/2025

Vanden Borre life abonnement

Geachte, op 28/5/21 kochten we een LG Oled TV. Diezelfde dag sloten we een Vanden Borre Life abonnement af. Op de factuur van 01/6/21 stond: "Heb je een Vanden Borre life abonnement dan herstellen we je toestellen gratis: je LG Oled TV gedurende 5 jaar". Bij de herstelling (08/25) van de tv wordt er gemeld dat de dekking vervallen is. Via mijn account stel ik inderdaad vast dat de dekking beëindigd is op 01/6/23. Zijn toen de voorwaarden aangepast? Hoe kon ik weten dat ik mijn abonnement moest updraden om aan de voorwaarden te blijven voldoen? Ik ben ontgoocheld en wens een volledige financiële tegemoetkoming aangezien er op de aankoopfactuur stond dat er een volledige gratis herstelling was gedurende 5 jaar.

In behandeling
S. V.
23/07/2025

Herstelling laptop - defect blijft aanhouden

Geachte mevrouw/heer, Op 15 april 2025 kocht ik een HP laptop 17-CP3004NB in uw winkel te Waregem en betaalde ik er €889 voor. Na 3 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product nog steeds hetzelfde gebrek, m.n. een wifi-probleem waardoor het internet constant onderbroken wordt en moet her-connecteren. Meer specifiek; op 15 april heb ik dus een nieuwe laptop aangekocht (factuurnr. 504150662). Bij thuiskomst wilden we de laptop installeren voor gebruik in onze horecazaak, maar het internet viel constant weg. We hebben de laptop terug ingegeven in Waregem ter herstelling op 6 mei – dossiernr. 64625070. Nadat de laptop terug was, zogezegd hersteld was, en we opnieuw wilden installeren, ging het dus nog steeds niet. Bijgevolg terug de laptop binnen gedaan in Waregem op 3 juni – dossiernr. 64636633. Nu, na deze herstelling (midden juni) gingen we dan voor een 3e keer proberen te installeren, maar het probleem was/is nog steeds niet opgelost, m.n. de wifi valt constant weg! Dus op 1 juli 2025 hebben we deze laptop voor een derde keer opgestuurd via Waregem – dossiernr. 64649042. Teruggekregen en weeral hetzelfde probleem! Dus uiteindelijk een 4e keer, op 16 juli 2025, naar Waregem om de laptop binnen te steken – dossiernr. 64655958 - en tot op heden nog steeds niet hersteld, noch vervangen en geen enkele compensatie, noch excuses ontvangen! In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Ook een degelijke compensatie voor de tijd en het transport naar/van Waregem is zeker aan de orde in deze. Indien ik binnen 7 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Steven Van de Woestyne Bijlage: • Factuur

Afgesloten
A. J.
23/07/2025

Tijdens solden wordt Beko 50% duurder !!!

Beste, Waarom wordt Beko duurder tijdens de solden? Het betreft een Beko MC144313BG ( inbouw microgolfover). Voor de solden: 299€, de 1e week vd solden 360€ en sinds 21/07 kost deze al 479€ ..... ? Voel mij wel bedrogen dat ik deze in solden heb gekocht en dat deze voor de solden Goedkoper stond!

Afgesloten
S. D.
18/07/2025

Afwasmachine kapot na 2 jaar en 2 dagen

Geachte , op 10/07/2023 hebben wij een vaatwas gekocht in Vanden Borre van Miele G 5050 SCVI edst . Op 12/07/2025 loopt het water plots uit de vaatwas. Wat blijkt geen garantie meer ? 2 dagen na de garantie. Het is een dure vaatwas dat we kochten. Ik heb nu al 89 euro betaald aan Vandenborre. En er komen nog kosten 81 euro herstellingsmateriaal en werkuren van 50 euro . Alles samen lig ik aan 200 euro. Dit kan toch niet dat de rubber van de deur plots kapot is. Die meneer zei ook dat dit niet zou mogen. Wij zijn zwaar teleurgesteld in Miele en hopen op een compensatie .

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 4 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform