Terug

Betalings probleem

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

C. K.

Naar: UPS

16/09/2025

Dit fraudeleus bedrijf heeft eerst gelogen over weigering van mijn eigen pakket , weigering van een betaling voor tax invoer Wat ik wel heb betaald , en hebben mij pakket naar geweigerde goederen gestuurd, waar het vast zit en mijn geld Willen ze niet terug storten. Iedere week komt het zogezegd in orde . Maar nooit gebeurd er iets ! Zou heel graag mijn centjes terugkrijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform