Terug

Pakket geblokkeerd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. J.

Naar: UPS

22/10/2025

Beste, Ik bestelde in augustus een pakket vanuit Turkije. Het pakket werd eind augustus verzonden en zit sedert 04/10/2025 in het depot van UPs te Lummen vast. Er werden bijkomende inlichtingen opgevraagd bij de leverancier en bij mij. Deze inlichtingen werden bezorgd. Verder beweegt het pakketje niet meer en krijg ik geen extra informatie van UPS. Kunnen jullie laten weten wanneer het pakket vrijgegeven of geleverd wordt? Als dit niet mogelijk is, kunnen jullie dan laten weten wat het probleem is en hoe het kan opgelost worden? Groeten, Jolling Cedric


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform