Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Zwarte lijst
Beste,ik heb in het jaar 2021 een elektrische step en tafel met stoelen op afbetaling bestelt. Dit jaar ben ik maar te weten gekomen dat ik op de zwartelijst sta omdat ik wilde een huis kopen alles is blijkbaar al betaald wist hier niks van af tot dat mijn bank de info gaf vinf dit heel erg dat dit zo moet lopen meerdere keren contact genomen maar zij willen mij niet helpen. Dit ging over een bedrag van 78 € wat ik echt dom vind
verkeerde correnspondentie
beste, ik bestelde bij unigro een bed op afbetaling. contract correct getekend en opgestuurd via de post. Daar blijkbaar nooit toegekomen. 1x via sms een bericht gekregen dat mijn contract niet in orde was. contact opgenomen met unigro en toen als antwoord gekregen dat ik er mij geen zorgen over moest maken, dat het nog onderweg zou zijn. blijkbaar zouden er verschillende aanmaningen en nieuwe contracten naar mijn oud adres verstuurd zijn. nieuw adres 7 maand geleden doorgegeven bij de bestelling. sinds levering wel altijd tijdig en correct betaald. nu eist unigro dat ik het bedrag in 3x maal betaal, terwijl ik alles correct in orde heb gemaakt. kan dit zomaar en wat moet of kan ik nu doen?
Herstelling onder garantie
Beste,Wij gaan niet akkoord met deze beslissing en zijn hoegenaamd niet tevreden over de naverkoop diensten bij UNIGRO!Maandenlang was onze TV na ophaling door de u aangestelde hersteldienst spoorloos en kregen we ondanks herhaald mailen en telefoneren geen nieuws. Uw klantendienst kon ons nooit vertellen waar en in welke staat onze TV zich bevond en dit tot we plots deze brief van u kregen. En daar moeten wij dan snel ('binnen zeven dagen') op reageren. Wij laten ons niet voor voldongen feiten zetten en zullen de zaak overmaken aan Test aankoop waar we lid van zijn. Gelieve tot dan geen verdere acties te ondernemen die voor ons nog meer kosten zullen veroorzaken.Zoals in mijn initiële mail vermeld, vertoonde de TV van in het begin enkele kleinere 'pixelfouten' in het scherm en af en toe krakende geluiden via de audio. Maar doordat de TV voor mijn zestienjarige dochter was, zagen we het niet zitten om voor die aanvankelijk kleine fouten een tijdlang, maandenlang zoals uit onze recente ervaring nu blijkt, zonder TV te zitten. Die kleine fouten van in het begin zijn zeker niet aan ons te wijten, maar eerder door fabricagefouten of eventueel transportschade. De TV was aangebracht op een muurbeugel buiten bereik van eventuele beschadiging van buitenaf.Wij danken u voor uw begrip en verwachten een degelijke compensatie.Met vriendelijk groeten,Michel Rauwoens
Laksheid en foutieve melding NATIONALE BANK
BesteWij vragen al weken om uitleg of reply op onze mails gericht aan SAINT BRICE / UNIGRO aangaande de ongeldige melding bij de nationale bank.helaas is de laksheid zodanig groot dat er na weken geen reactie komt en ze weigeren ons telefonisch te helpen.Mss kunnen jullie via deze wel iets bekomen Wij hebben uit noodzaak ook een raadsman gevraagd om hen in gebreke te stellen Mvg
Zwarte lijst
Wij kochten een loopband via afbetaling en ze hadden gezegd dat dit via domicilie van rekening zou gaan.. maar er was een probleem met de handtekening op contract en dachten we dus dat dit pas ging starten wanneer dit in orde was. Tot we ineens een brief kregen dat mijn man kim lanoizele op zwarte lijst kwam door geen betaling. We hebben contact genomen en ze zeiden ons dat wanneer we onmiddellijk alles betaalde het zou worden gewist op die lijst we stonden op punt om huis aan te kopen. Dit deden we dan ook stuurden een aangetekende brief zoals ze ook zeiden. Maar nog steeds op de lijst wel een regularisatie maar zolang deze er op staat kunnen wij geen lening aan gaan en dit voor 120 euro ook de intresten hebben we nog niet ontvangen. Hebben er een advocaat op gezet maar die krijgt ook geen reactie
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten