Terug

Laksheid en foutieve melding NATIONALE BANK

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: UNIGRO

28/01/2022

BesteWij vragen al weken om uitleg of reply op onze mails gericht aan SAINT BRICE / UNIGRO aangaande de ongeldige melding bij de nationale bank.helaas is de laksheid zodanig groot dat er na weken geen reactie komt en ze weigeren ons telefonisch te helpen.Mss kunnen jullie via deze wel iets bekomen Wij hebben uit noodzaak ook een raadsman gevraagd om hen in gebreke te stellen Mvg

Berichten (1)

UNIGRO

Naar: C. V.

07/02/2022

Beste heer VancoppennoleUw mail genoot al onze aandacht.Onze financieringsdienst heeft deze behandeld en heeft het nodige gedaan voor het contract 100567462. U werd gedeficheerd bij de Nationale Bank voor dit contract.Tot uw dienst.Hopende u hiermee van dienst te zijn geweest, wensen wij u een fijne dag.Met vriendelijke groeten,Wittock AnjaKlantendienst UnigroVan: Klanten klanten@unigro.beVerzonden: maandag 31 januari 2022 9:13Aan: Compliance compliance@unigro.beOnderwerp: FW: Klacht - Laksheid en foutieve melding NATIONALE BANK - (CPTBE01451283-66) [MSG-1651516]--------------------------- Original message ---------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform