Terug

Herstelling onder garantie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. R.

Naar: UNIGRO

01/02/2022

Beste,Wij gaan niet akkoord met deze beslissing en zijn hoegenaamd niet tevreden over de naverkoop diensten bij UNIGRO!Maandenlang was onze TV na ophaling door de u aangestelde hersteldienst spoorloos en kregen we ondanks herhaald mailen en telefoneren geen nieuws. Uw klantendienst kon ons nooit vertellen waar en in welke staat onze TV zich bevond en dit tot we plots deze brief van u kregen. En daar moeten wij dan snel ('binnen zeven dagen') op reageren. Wij laten ons niet voor voldongen feiten zetten en zullen de zaak overmaken aan Test aankoop waar we lid van zijn. Gelieve tot dan geen verdere acties te ondernemen die voor ons nog meer kosten zullen veroorzaken.Zoals in mijn initiële mail vermeld, vertoonde de TV van in het begin enkele kleinere 'pixelfouten' in het scherm en af en toe krakende geluiden via de audio. Maar doordat de TV voor mijn zestienjarige dochter was, zagen we het niet zitten om voor die aanvankelijk kleine fouten een tijdlang, maandenlang zoals uit onze recente ervaring nu blijkt, zonder TV te zitten. Die kleine fouten van in het begin zijn zeker niet aan ons te wijten, maar eerder door fabricagefouten of eventueel transportschade. De TV was aangebracht op een muurbeugel buiten bereik van eventuele beschadiging van buitenaf.Wij danken u voor uw begrip en verwachten een degelijke compensatie.Met vriendelijk groeten,Michel Rauwoens

Berichten (1)

UNIGRO

Naar: M. R.

07/02/2022

Beste heer RauwoensUw mail genoot al onze aandacht.Onze leverancier kan het toestel niet herstellen onder garantie, omdat de schade te wijten is aan '˜foutief gebruik'. Schade is veroorzaakt langs de buitenkant van het toestel.Gezien u meldt dat het toestel reeds pixelproblemen had sedert het begin, zullen wij een commerciele geste aan u toestaan.In principe dienen problemen binnen de 14 dagen na aankoop gemeld, dan kunnen wij bij de leverancier ook terugvallen op de omruilgarantie.Men heeft reeds contact met u opgenomen om te melden dat er een vervanging gekozen mag worden.Blijkbaar zou uw dochter reeds elders een ander toestel gekocht hebben.Wij hebben als uitzonderlijke commerciele geste het bedrag naar u teruggestort.Hopende op een tevreden klant, wensen wij u een fijne dag.Met vriendelijke groeten,Wittock AnjaKlantendienst UnigroVan: Klanten klanten@unigro.beVerzonden: dinsdag 1 februari 2022 15:37Aan: Compliance compliance@unigro.beOnderwerp: FW: Klacht - Herstelling onder garantie - (CPTBE01453360-09) [MSG-1652875]--------------------------- Original message ---------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform