Meest recente klachten

F. A.
20/01/2025

abonnement opzeggen

Beste, Ik zou graag het abonnement van totalAV willen opzeggen. Dit lukt niet via de site. Ik krijg steeds de melding "call to member function actionText() on null". Alvast bedankt om het abonnement zo snel mogelijk te annuleren.

Opgelost
R. D.
17/05/2022

Ongevraagd geld afgeschreven van mijn rekening !

Beste ,Op 23 april 2021 heb ik bij Totalav een Antivirus Pro onderschreven van 35,09 euro . Toen reeds begonnen de problemen toen jullie er opeens 2 andere abonnementen aan toevoegden . Ik heb toen een mail gestuurd om die te annuleren en volgens jullie mail WAS dit gebeurt ? Nooit een factuur of degelijk bewijs gekregen .Wat blijkt nu ? ? ?Op 24/03/2022 is er ongevraagd 119,79 euro van mijn rekening afgeschreven ? Terug geen factuur gekregen of enige verwittiging van de prijs ? ? ? Bij navraag krijg ik totaal geen duidelijk antwoord enkel veel blabla , telkens ook een andere persoon die antwoord wat het zeer onduidelijk maakt . Na een ganse week over en weer gemail sta ik niks verder dan telkens afwijkende antwoorden . Mijn vraag over bedrag ? hoe ze zo maar kunnen geld van mijn rekening halen waar ik nooit toestemming heb voor gegeven ? dat ik daar wil stoppen ? waar ik het recht op heb gezien de beloofde geld -terug actie . Komt er nog bij dat er na dat heen en weer gemail met nul aan oplossing of zelfs geen degelijke antwoorden enkele weken later terug een bedrag van mijn rekening ging van 212,96 euro ? ? ? zogezegd voor die 2 abonnementen die ik laten annuleren had het vorige jaar . Terug heen en weer gemail zonder oplossing of zonder resultaat ? Nu krijg ik te horen dat ik toch wel goed verzekerd ben voor mijn bedrijf ? ? ? Ik heb helemaal geen bedrijf ! ! ! Met hun oplossing dat ik nu 5 andere personen kan laten mee genieten en hoe goed ik wel beveiligd ben daar ben ik niks mee , het voelt dubieus aan en dat noem ik afkopen , heb ik trouwens ook aangegeven .Ik voel me opgelicht door de hoge prijs en dat ze zonder toestemming zomaar een hoog bedrag van mijn rekening gehaald hebben . Bij een firma die correct handelt moet je op een mail antwoorden dat je jou toestemming geeft . Als je op hun site kijkt zie je staan Antivirus pro 2022 gratis downloaden Dus mijn vraag is van waar halen ze het mij aangerekende bedrag zomaar ? het jaar daarvoor 35.09 en nu x malen duurder ? Willen jullie dat eens voor mij nakijken aub ? ik ga niet zeggen dat het product niet goed is , maar alleen reeds de handelswijze en het nooit degelijk antwoord krijgen , steeds met andere oplossingen afkomen die je niet vraagt en rond de pot blijven draaien voelt helemaal niet goed . ik heb mijn mails steeds verstuurd naar billing@totalav.com en of notify@totalav.com Enkele van de namen want waren telkens andere : Ben Jackson vertegenwoordiger klantenservice Don N Breslin vertegenwoordiger klantenservice Karen Stokes mede werker klantenservice enz... kan zo nog efkes doorgaan want bij iedere mail staat een andere naam vermeld ? Conclusie : het is voor mij onmogelijk die verlenging van abonnement te stoppen en mijn geld terug te vragen , nog via mail of website , ik heb ook vermeld dat als er geen oplossing kwam ik mij toevlucht zou nemen tot testaankoop . Willen jullie dat eens voor mij nakijken aub ? Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij de opzeg en terug betaling van de verlenging van mijn abonnement . vriendelijke groeten R.D.

Afgesloten
Y. V.
26/01/2022

Zonder verwittiging geld afgehaald van mijn Visa

Beste,Op 20/10/20 kreeg betaalde ik een bedrag van €22.99, voor een antivirus. Ik vroeg toen een factuur op mijn zaak, maar die was naar mijn idee totaal niet in orde en niet de gegevens die ik doorgegeven had. Ik moet eerlijk toegeven, ik ben die toen door een drukke periode in het werk totaal uit het oog verloren en daarna vergeten.Nu bij mijn afrekening van mijn Visa, hij sluit af de 25ste van de maand, dus 26/10/21 is er een bedrag afgegaan van €119.79, dat ik maar bij mijn uittreksels gezien heb op 25/11/21.Terug geen factuur gekregen en geen verwittiging van de prijs???Op 27/10/21 kreeg ik totaal geen duidelijk antwoord, enkel over bescherming en dat ze hard gewerkt hebben en veel blabla.Ik heb hen op 30/11/21 2x gestuurd, op 02/12/21 2x, op 03/12/21, op 07/12/21, 09/12/21 en 10/12/21 om me te bewijzen waar ze me het bedrag stuurden om mijn jaar te verlengen.Telkens heb ik jullie vernoemt, dat ik jullie ging inschakelen.Op 07/12/21 hebben ze gestuurd dat ik op 20/09/20 een mail gekregen heb, maar dat hij waarschijnlijk in mijn spam box zal gezeten hebben, wat niet kan want ik bekijk die dagelijks.Dus mijn vraag hier is, waar halen ze dat bedrag zomaar? Het jaar daarvoor €22.99 en nu zonder verwittiging bijna 6x duurder. Ze wilde me tegemoet komen om 5 extra toestellen bij mijn abonnement te voegen, ja dat noem ik dubieus en afkopen. Heb niet eens zoveel toestellen.Als je op hun site kijkt, zie je staan TotalAV Antivirus pro 2022, gratis downloaden.Willen jullie dit eens voor me nakijken aub?Ga niet zeggen dat hun product niet goed is, maar alleen al hun opstelling van hun facturen zijn voor mij dubieus.En ik voel me opgelicht door de hoge prijs en dat ze dit zonder toestemming zomaar van mijn rekening gehaald hebben.Bij een firma die correct in haar schoenen staat, moet je op een mail antwoorden dat je uw toestemming heeft.Mijn klantennummer is 23922599Mail adres waar ik naar gestuurd heb is notify@totalav.comHeb altijd verschillende mensen gehad die antwoorden, Dean accountmanager/ Roland account managerWalter Sanders klantenservice/ Fabian Rosales klantenservice/Katie Simms klantenservice/ JoseJ.Harper vertegenwoordiger klantenservice/ Steve Michaels klantenserviceAlvast bedankt voor de hulp en service.Met vriendelijke groeten,Van der Cruyssen YvetteMobiel 0486.20.86.29

Opgelost
D. J.
18/03/2021

Opzeggen van Antivirus PRO

Beste, via het internet bestelde ik eertijds een ANTIVIRUS-abonnement (Real Time Bescherming) bij TotalAV t.b.v. 9,67€/maand. Omdat ik de werking/efficiëntie van de toepassing betwijfel het ik het abonnement eind december '20 opgezegd. Dit werd mij bevestigd.Desondanks stuurt men mij tot vervelens toe mails om het abonnement toch maar te verlengen ondanks mijn antwoord via u kunt zich hier uitschrijven waarop TotalAV blijkbaar niet reageert!Zie bijlage mail van 10/02/21Hallo Joan,Een van mijn collega's probeerde een paar dagen geleden contact met je te krijgen over de openstaande rekening op je antivirusaccount.Helaas betekent dit dat je computer niet langer beschermd wordt en momenteel blootstaat aan schadelijke dreigingen, virussen en malware.Joan, maak je geen zorgen, om je beschermingsabonnement opnieuw te activeren hoef je alleen je betalingsgegevens bij te werken met geldige gegevens:Klik hier om nu beschermd te blijvenZodra je gegevens zijn ingediend, zullen we ook drie extra licenties toevoegen aan je account, helemaal gratis - super voor familie en vrienden!Wacht niet langer want ik weet niet hoe lang dit aanbod blijft gelden.Vriendelijke groeten,DeanAccount Manager TotalAVAls u dit soort e-mail niet meer wilt ontvangen kunt u zich hier uitschrijven hier.

Afgesloten
H. V.
5/05/2020

probleem met opzeg abonnement

Beste, in febr. 2019 abonneerde ik mij online op anti-virus TOTALAV.com. Nu blijkt dat dit met een automatische verlening was, en vorige week opmerkte dat er op 19/03/2020 119,79 € afgehouden werd van de creditcard. Op 28-04 contacteerde ik via de website totalav.com met een bericht dat ik dit wilde stopzetten wegens geen gebruik meer door ander anti-virus (norton) van proximus à 5 €/maand, en dat ik mijn geld terug wou volgens de beloofde geld-terug-garantie.Ik kreeg zeer vlug een antwoord met de melding dat ze problemen hadden met het vinden van mijn account, en vroegen bijkomende gegevens, die ik hen ook diezelfde dag nog verschafte.De volgende dag 29-04 had ik nog steeds geen antwoord gekregen en mailde terug met vraag voor een antwoord. Zonder gevolg.De daaropvolgende dag 30-04 om 17u40 teruggevraagd naar antwoord. Eén minuut later kreeg ik een identiek letterlijke mail terug (standaardmail dus).Conclusie : het is voor mij onmogelijk die verlenging van abonnement te stoppen, en mijn geld terug te vragen....noch via de website, noch via e-mail.Hopelijk kan ik u nog van dienst zijn met bijkomende gegevens zoals correspondentie en login account, waarbij u na inloggen zeer moeilijk alles zult terugvinden, en zelfs de gegevens van eigen account niet kunt terugvinden !Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij de opzeg en terugbetaling van de verlenging van het abonnement.Bij voorbaat dank voor het ter harte nemen van mijn probleem.Vriendelijke groeten,H.V.E.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform