Beste, in febr. 2019 abonneerde ik mij online op anti-virus TOTALAV.com. Nu blijkt dat dit met een automatische verlening was, en vorige week opmerkte dat er op 19/03/2020 119,79 € afgehouden werd van de creditcard. Op 28-04 contacteerde ik via de website totalav.com met een bericht dat ik dit wilde stopzetten wegens geen gebruik meer door ander anti-virus (norton) van proximus à 5 €/maand, en dat ik mijn geld terug wou volgens de beloofde geld-terug-garantie.Ik kreeg zeer vlug een antwoord met de melding dat ze problemen hadden met het vinden van mijn account, en vroegen bijkomende gegevens, die ik hen ook diezelfde dag nog verschafte.De volgende dag 29-04 had ik nog steeds geen antwoord gekregen en mailde terug met vraag voor een antwoord. Zonder gevolg.De daaropvolgende dag 30-04 om 17u40 teruggevraagd naar antwoord. Eén minuut later kreeg ik een identiek letterlijke mail terug (standaardmail dus).Conclusie : het is voor mij onmogelijk die verlenging van abonnement te stoppen, en mijn geld terug te vragen....noch via de website, noch via e-mail.Hopelijk kan ik u nog van dienst zijn met bijkomende gegevens zoals correspondentie en login account, waarbij u na inloggen zeer moeilijk alles zult terugvinden, en zelfs de gegevens van eigen account niet kunt terugvinden !Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij de opzeg en terugbetaling van de verlenging van het abonnement.Bij voorbaat dank voor het ter harte nemen van mijn probleem.Vriendelijke groeten,H.V.E.