Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling concerttickets
Geachte mevrouw/heer, Op 13juni 2023heb ik 4 tickets gekocht voor playboy carti antagonist tour. dat normaal doorging op 24 november 2023 in Vorst nationaal. U deelt mij echter dat de datum van evenement wordt gewijzigd naar een datum die een jaar later nog steeds niet bekend is. Deze wijziging komt niet goed uit. Ik vraag u daarom om binnen de 14 dagen de terugbetaling van 429,60euro op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie betalingsbewijs • Kopie melding wijziging datum evenement
Ongeldig Ticket
Op 09/08/'24 kocht ik op Ticketswap een ticket voor ac/dc PWR/UP TOUR in Dessel.(zie bijlage) Dit ticket werkte niet.Wij waren om 21u aan de ingang en dit ticket was al om 19.20u gescand (vertelde men aan de helpdesk daar ter plaatse) Klachtenformulier ontvangen van helpdesk op het evenement (zie bijlage) De link in de mail van ticket swap, na aankoop van het ticket, werkt niet. ( zie bijlage ) Ook niet te openen in een andere browser. Via "Help" bij details ticket in de Ticketswap app, kom je niet voorbij de standaard vragen die door BOT gegeven worden en loopt het telkens vast. ( zie bijlage ) Email klachtendienst Ticketswap werkt niet (zie bijlage ) Dit nu al 6 dagen op rij. Master/Worldline is op de hoogte van de fraude maar wilt bedrag niet herroepen zonder een bewijs van reactie Ticketswap. Het lukt maar niet om een reactie van hun te verkrijgen. Gegevens op ticketmaster van de frauduleuze verkoper : Frederik Vansteenkiste Klantnr. : 3231509 Ordernr. : 6572190 Beleefde groeten Ven Josepha
Ticketswap
Beste, Ik verkocht 3 tickets voor het concert van Rammstein in Oostende via Ticketswap. Het ging hier over een uitgesteld concert. Ik heb de tickets aangekocht via Ticketmaster, het officiële kanaal om die tickets aan te kopen. De tickets waren heel snel verkocht en het geld stond snel op mijn rekening. Een paar dagen later kreeg ik de melding dat 2 van de 3 verkochte tickets niet geldig waren, en dat ik het geld moest terugbetalen. Bizar, aangezien de 3 tickets op hetzelfdde moment waren aangekocht en voor dezelfde concertdatum.Ik kreeg moeilijk contact met Ticketswap, en meilde verschillende keren met de vraag om me te contacteren via telefoon. Hierop kreeg ik nooit antwoord, enkel betalingsverzoeken en 'final warnings'. Recent kregen we een brief in de bus van een incassobureau. Wat moet ik nu verder doen?
Verkoop (on)geldig ticket via ticketswap
Beste,Wegens ziekte besloot ik niet naar de Antilliaanse feesten te gaan en mijn tickets te verkopen. Hiervoor deed ik beroep op ticketswap. Ik verkocht 2 tickets die ik als 1 pdf file overmaakte aan ticketswap. Enkele weken na de verkoop werd ik in een chat geplaatst met één van de kopers. Ze had op de dag van het festival problemen gehad met het ticket. Ik werd er van beschuldigd een ongeldig ticket verkocht te hebben. Iemand anders betrad reeds het festival met het ticket eerder die dag.Ik ging zelf niet naar het festival en ik gaf mij ticket aan niemand door.Ticketswap oordeelde echter dat ik in fout was en eiste het geld terug. Er werd gedreigd met een deurwaarder. Ondanks dat ik niet in fout was betaalde ik ticketswap het bedrag van het ticket terug.Ik vroeg ticketswap om de situatie verder te onderzoeken en na te gaan wat mis ging. Want uiteraard is dit ook een zeer vervelende situatie voor de koper. Echter kreeg ik nooit enige verduidelijking.Graag wil ik dat wordt nagegaan wat misging. De koper kan het ticket ook 2 keer hebben proberen gebruiken en op die manier fraude gepleegd hebben.Of ze kan iets misgegaan zijn bij ticketswap. De identiteit van de koper is echter onbekend. Mijn identiet werd echter volledig vrijgegeven.
Ongeldig ticket
Ik heb een ticket aangekocht via ticketswap voor 107 euro voor zaterdag 2 juli rock Werchter te gaan .. Eenmaal aan de inkom werkte mijn ticket niet ( de andere 2 tickets via hun aangekocht werkte dan wel weer) mijn ticket zou volgens de trouble ticket stand zijn ingescand aan de inkom om 14.02 en ik was daar om 15.30. Ik heb ter plekke een nieuw ticket moeten aankopen voor nog eens 130 euro. Zondag 3 juli heb ik ticketswap per email gecontacteerd hierover en is er een forum opgestart met de verkoper van het ticket erbij .. Na 2 weken en dreigement van ticketswap zelf om verdere maatregelen te nemen omdat de verkoper niet antwoorde kwam er ineens een antwoord van de verkoper dat hij nog maar 17 jaar is en dat hij zijn emails niet nakijkt en dat zijn gsm verloren was en daarom niet kon antwoorden, nu inmiddels 4 weken verder heb ik nog steeds geen deftig antwoord of oplossing gekregen van ticketswap voor mijn geld terug te ontvangen en de verkoper begint met verwijten aan te komen dat ik een zielige verklaring heb en hij zal mijn geld niet terug storten en hij vraagt zich 'trots' af wie mijn geld zal terug betalen.. Ik ben dit na 4 weken echt enorm beu en wens mijn geld (107 euro) onmiddelijk terug te ontvangen..
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten