Ik heb een ticket aangekocht via ticketswap voor 107 euro voor zaterdag 2 juli rock Werchter te gaan .. Eenmaal aan de inkom werkte mijn ticket niet ( de andere 2 tickets via hun aangekocht werkte dan wel weer) mijn ticket zou volgens de trouble ticket stand zijn ingescand aan de inkom om 14.02 en ik was daar om 15.30. Ik heb ter plekke een nieuw ticket moeten aankopen voor nog eens 130 euro. Zondag 3 juli heb ik ticketswap per email gecontacteerd hierover en is er een forum opgestart met de verkoper van het ticket erbij .. Na 2 weken en dreigement van ticketswap zelf om verdere maatregelen te nemen omdat de verkoper niet antwoorde kwam er ineens een antwoord van de verkoper dat hij nog maar 17 jaar is en dat hij zijn emails niet nakijkt en dat zijn gsm verloren was en daarom niet kon antwoorden, nu inmiddels 4 weken verder heb ik nog steeds geen deftig antwoord of oplossing gekregen van ticketswap voor mijn geld terug te ontvangen en de verkoper begint met verwijten aan te komen dat ik een zielige verklaring heb en hij zal mijn geld niet terug storten en hij vraagt zich 'trots' af wie mijn geld zal terug betalen.. Ik ben dit na 4 weken echt enorm beu en wens mijn geld (107 euro) onmiddelijk terug te ontvangen..