Meest recente klachten

F. L.
29/08/2025

Weigeren herstelling

Geachte mevrouw/heer, Op 22/11/2024 kocht ik een vleesgrill op jullie website en betaalde ik er €194 voor. Na 24/02/2025, 3 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de scharnieren van het toestel zijn gesmolten. Op 24/02/204 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ik zogezegd aluminiumfolie zou gebruikt hebben in het toestel wat zeker niet het geval is. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Betalingsbewijs

In behandeling
K. M.
17/12/2023

Besteld, betaald, niet beschikbaar

Beste, Ik bestelde Snack Collection SW852D12 Gauf rier & Appareil croque monsieuReferentie : SW852D12 en enkele verwisselbare platen. Ik kreeg meteen na mijn bestelling de mededeling dat het apparaat niet meer geleverd kon worden en de bestelling hiervan geannuleerd werd. Ik heb jullie proberen te contacteren via de klachtendienst, geen reactie binnen de uren, de consumentendienst, idem. Het klachtenformulier op de website, standaardmail dat jullie het zouden bekijken maar dat het druk is. Verder geen reactie. Via messenger: na een paar dagen vraag of mijn bestelling is aangekomen (niet relevant?) En omdat ik dit niet binnen de 5 minuten heb beantwoord de mededeling dat ik offline was en dat mijn dossier werd afgesloten. Ik heb intussen via bol een compatibel apparaat van Tefal gekocht voor de platen (die wel werden geleverd) maar heb het nu wel dubbel moeten betalen, via Tefal en via bol.

Opgelost
K. M.
4/12/2023

probleem met cashback

Beste test-aankoop ,ik bestelde de dag van black friday bestelde ik optigrill bij Tefal waar cashback van 30 euro opzit .Dat trok me over de schreef om het artikel te kopen .Ik ontvang het des betreffende artikel ,dan doorga ik alle stappen voor de cashback .Krijg ik twee dagen later mail terug aangekocht in het verkeerde land .ik bel dus naar helpdesk Tefal leg me probleem uit .De medewerker daar ziet ook het probleem niet waarom ik de korting niet krijg raad me aan alles naar hem te sturen want op de bevestigingspagina staat duidelijk tefal Belgie nu krijg ik deze avond weer mail dat ik niet voldoe aan de voorwaarden.heb het in Belgie aangekocht toen ik het kocht stond er bovenaan de pagina duidelijk met cashback.vind dit behoorlijke vorm van bedrog,en snap echt niet wat het probleem is .ik heb met roze fluostift het adres aangeduid waar ik het kocht staat bovenaan aankoopbon.dus snap niet waar ze het halen dat ik het niet in Belgie gekocht heb.vriendelijke groet Koen.

Opgelost
B. D.
21/11/2023

Cashback

Beste, ik bestelde de optigrill xl bij julli op de site met promo 50€ cashback, nu krijg ik melding dat dit geen deelnemend land is en het was op jullie eigen site tefal.nl dus wel, dit vind ik oplichting want anders had ik toestel niet gekocht

Afgesloten
V. S.
5/09/2023

Defecte pan

Beste, ik bestelde op 4/1/2023 een pan van Tefal.Deze is sinds een maand kapot, in die zin dat de bodem volledig loslaat. Wij hebben de pan steeds goed onderhouden en gebruikt zoals je een pan moet gebruiken.Ik heb Tefal gecontacteerd, na veel over en weer gemail werd gemeld dat de pan buiten garantie valt omdat deze oververhit zou zijn geraakt. Met alle respect voor procedures, maar dit is te gek. En wij aanvaarden dit antwoord niet. Alvast bedankt,Mvg,Vanessa

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform