Terug

probleem met cashback

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: TEFAL

04/12/2023

Beste test-aankoop ,ik bestelde de dag van black friday bestelde ik optigrill bij Tefal waar cashback van 30 euro opzit .Dat trok me over de schreef om het artikel te kopen .Ik ontvang het des betreffende artikel ,dan doorga ik alle stappen voor de cashback .Krijg ik twee dagen later mail terug aangekocht in het verkeerde land .ik bel dus naar helpdesk Tefal leg me probleem uit .De medewerker daar ziet ook het probleem niet waarom ik de korting niet krijg raad me aan alles naar hem te sturen want op de bevestigingspagina staat duidelijk tefal Belgie nu krijg ik deze avond weer mail dat ik niet voldoe aan de voorwaarden.heb het in Belgie aangekocht toen ik het kocht stond er bovenaan de pagina duidelijk met cashback.vind dit behoorlijke vorm van bedrog,en snap echt niet wat het probleem is .ik heb met roze fluostift het adres aangeduid waar ik het kocht staat bovenaan aankoopbon.dus snap niet waar ze het halen dat ik het niet in Belgie gekocht heb.vriendelijke groet Koen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform