Terug

Besteld, betaald, niet beschikbaar

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: TEFAL

17/12/2023

Beste, Ik bestelde Snack Collection SW852D12 Gauf rier & Appareil croque monsieuReferentie : SW852D12 en enkele verwisselbare platen. Ik kreeg meteen na mijn bestelling de mededeling dat het apparaat niet meer geleverd kon worden en de bestelling hiervan geannuleerd werd. Ik heb jullie proberen te contacteren via de klachtendienst, geen reactie binnen de uren, de consumentendienst, idem. Het klachtenformulier op de website, standaardmail dat jullie het zouden bekijken maar dat het druk is. Verder geen reactie. Via messenger: na een paar dagen vraag of mijn bestelling is aangekomen (niet relevant?) En omdat ik dit niet binnen de 5 minuten heb beantwoord de mededeling dat ik offline was en dat mijn dossier werd afgesloten. Ik heb intussen via bol een compatibel apparaat van Tefal gekocht voor de platen (die wel werden geleverd) maar heb het nu wel dubbel moeten betalen, via Tefal en via bol.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform