Terug

Weigeren herstelling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

F. L.

Naar: TEFAL

29/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22/11/2024 kocht ik een vleesgrill op jullie website en betaalde ik er €194 voor. Na 24/02/2025, 3 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de scharnieren van het toestel zijn gesmolten. Op 24/02/204 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ik zogezegd aluminiumfolie zou gebruikt hebben in het toestel wat zeker niet het geval is. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Betalingsbewijs


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform