Terug

Weigeren herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

F. L.

Naar: TEFAL

29/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22/11/2024 kocht ik een vleesgrill op jullie website en betaalde ik er €194 voor. Na 24/02/2025, 3 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, de scharnieren van het toestel zijn gesmolten. Op 24/02/204 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek is afgewezen omdat ik zogezegd aluminiumfolie zou gebruikt hebben in het toestel wat zeker niet het geval is. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: · Betalingsbewijs

Berichten (2)

F. L.

Naar: TEFAL

15/09/2025

Dit zijn de 2 reparatie rapporten waarbij er niets werd hersteld. Dit zonder enige uitleg.

Bemiddeling door Testaankoop 23 september 2025

TEFAL

Naar: F. L.

30/09/2025

BELANGRIJK: Indien U wenst te antwoorden, gelieve deze email te gebruiken, zonder het onderwerp aan te passen Referentie dossier:07359159 Geachte, We willen u informeren dat, na een grondige analyse van het apparaat, het probleem dat De Heer Lodrioor heeft ondervonden niet door het garantie wordt gedekt. De garantie dekt dit soort problemen namelijk niet, omdat het geen fabrieksfoutof defect betreft dat onder de garantie valt. We willen ook graag opmerken dat de weerstand van het apparaat geen contact maakt met het scharnier, wat betekent dat er geen sprake is van een hittepunt in deze context. Hebt u nog vragen? Bel onze klantenservice op 071-825260 tussen 9.00 en 18.00 uur op werkdagen. We hopen dat we u voldoende informatie hebben gegeven en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Barbara Consumentendienst Vindt onze actualiteit op :www.tefal.beof op sociale media


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform