Geachte mevrouw/heer,
Op 22/11/2024 kocht ik een vleesgrill op jullie website en betaalde ik er €194 voor.
Na 24/02/2025, 3 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, de scharnieren van het toestel zijn gesmolten.
Op 24/02/204 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, herstelling van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek is afgewezen omdat ik zogezegd aluminiumfolie zou gebruikt hebben in het toestel wat zeker niet het geval is.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld en uiterlijk binnen de 10 dagen om herstelling van het product, dan wel om vervanging of terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
· Betalingsbewijs