Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verhoging abonnementsprijs
Men belooft dat de prijs behouden blijft ook bij verlengingen… maar enkele maanden voor vervaldag stuurt men een mail met aankondiging prijsverhoging waarop ik reageer dat dit niet kan want dat ik de prijs heb die geldig blijft, ook bij verlenging en de reden die ze opgeven (reden=om streamz te kunnen blijven kijken) staat immers ook niet in de algemene voorwaarden vermeld als geldige reden om de prijs te verhogen. Ben ik niet akkoord, dan moet ik mijn abo maar opzeggen, maar ik betaal ineens voor 1 jaar en dus dat is belachelijk hè, want ik krijg het geld dat nu van mijn rekening werd gehaald toch niet terug…en ik kan altijd drie maanden voor verlenging opzeggen, dus dat heeft nu totaal geen zin. Het gaat om een kleine 25€, maar als streamz dat bij 100.000 klanten zo doet hebben ze wel 2.500.000€ extra geïnd ondanks hun schone beloftes dat de prijs geldig blijft.
Problemen met applicatie al 3 maanden
Goedemorgen ik ben het beu om te wachten ik heb al 3 maanden problemen en zeker 43 mails gestuurd naar streamz ook Messenger gebruikt screenshot gestuurd en al meerdere malen gebeld heb het probleem nu zelf opgelost maar vraag een compensatie aan en daar antwoorden ze gewoon niet op vind dit niet kunnen
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten