Terug

Problemen met applicatie al 3 maanden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Streamz

24/05/2021

Goedemorgen ik ben het beu om te wachten ik heb al 3 maanden problemen en zeker 43 mails gestuurd naar streamz ook Messenger gebruikt screenshot gestuurd en al meerdere malen gebeld heb het probleem nu zelf opgelost maar vraag een compensatie aan en daar antwoorden ze gewoon niet op vind dit niet kunnen

Berichten (8)

Streamz

Naar: J. B.

16/05/2021

Beste,We hebben je vraag rond Streamz goed ontvangen, en koppelen zo spoedig mogelijk bij je terug!Cheerzzz,Het Streamz Team

J. B.

Naar: Streamz

24/05/2021

Jullie gingen 3 maanden terugbetalen heb maar 2 maanden gekregen en tevens moet ik nu bijbetalen voor een upgrade dat ik niet heb kunnen gebruiken heb dit 10 maal gezegd

Streamz

Naar: J. B.

24/05/2021

Beste, We hebben op 17 mei 2021 voor de account b.jeanke@gmail.com 3 terugstorting uitgevoerd, met name het abonnementsgeld voor de maanden februari maart en april.Omdat er nergens spraken was van een opzeg voor dit abonnement, heeft er zich deze maand opnieuw een aanvraag tot betaling plaatsgevonden.Nadien hebben we pas een opzeg voor ons abonnement ontvangen, we bespreken deze situatie en houden je nog op de hoogte.Met vriendelijke groeten, Kristy - Streamz advisor Medialaan 38 – Vilvoorde

J. B.

Naar: Streamz

24/05/2021

Beste,Ik heb inderdaad een terugbetaling ontvangen van 23,90€ met andere woorden 2 maanden maar ik wil dat het probleem met de applicatie verholpen wordt zoals veel van jullie klanten jullie maken telkens updates maar die maken alles stuk in plaats van te maken zoals ik jullie al heb vermeld het de upgrade gedaan om HBO max te kunnen zien zoals justice league maar na 45 min snijd het af en onmogelijk verder te kijken dus ja ik weiger om voor de upgrade te betalen als ik er niet kan van genieten mvg

J. B.

Naar: Streamz

24/05/2021

Beste,In bijlage bewijs van mijn zeggen dat het weer niet werkt

J. B.

Naar: Streamz

28/05/2021

Goedemorgen nu is het abonnement totaal afgesloten in plaats van oplossing aan te bieden is gewoon ronduit schandalig

Streamz

Naar: J. B.

28/05/2021

Beste Jean, Deze klacht werd reeds door ons behandelt. Op 24 mei 2021 communiceerden we je dat er 3 terugbetalingen uitgevoerd zijn.De tergstoringen bedroegen telkens €11.95, de betaling van 21 februari, 24 maart en 27 april werden jou op 17 mei terug gestort.De laatste betaling werd door je bankinstelling geweigerd en je abonnement is daarbij ook door ons stopgezet. Er gaan geen verder opvragen meer gebeuren.hopelijk hebben wij u hiermee voldoende geïnformeerd. Met vriendelijke groeten, Kristy - Streamz advisor Medialaan 38 – Vilvoorde vrijdag 28 mei 2021 07:17:48 +0200, klachtenbox@test-aankoop.be:

J. B.

Naar: Streamz

28/05/2021

Misschien terugbetaald heb er maar 2 ontvangen maar bon geen enkel technische oplossing voor 23 klanten echt slechte service


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform