Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem doorzakking zetel
Beste In 2021 kregen wij een zetel geleverd in mei. Toen lieten wij direct aan hen weten dat wij verschillende klachten hadden betreft de zetel (hoofdsteunen kleurverschil, zetel doorzakt). En dit lieten wij al weten na de levering in 2021. Na een jaar in mei 2022 en na meer dan 30 mails, kregen wij uiteindelijk een nieuwe. Ook hier alweer hetzelfde probleem. We hebben de zetel nu een dikke 2 maand en alweer is de zetel helemaal doorzakt. Stevens Meubel hun service is heel slecht en schuift alles af naar de fabrikant. Ellenlange wachttijden, en zelfs hoogzwanger op een kapotte zetel te moeten zitten een jaar is ons geduld op. Na een jaar wachten op een nieuwe zetel, is dit alweer identiek hetzelfde probleem. Wij wensen dus echt een degelijke oplossing en willen uiteindelijk geen zetel meer. Wij hebben de factuur nog niet betaald aangezien de zetel niet in orde was. Van ons, mogen ze gerust de zetel komen halen maar wij wensen deze ook niet meer te betalen. Nog nooit hebben wij zoiets meegemaakt. Wij zijn het meer dan moe. Ook de service is echt ongehoord.
Onafgewerkte tafel
Geachte wij hebben een tafel besteld bij Stevens Meuel en hebben deze ook afgehaaldDe tafel is echter niet afgewerkt zoals het moet en een bout is afgebrokenNa contacname met meubelzaak krijgen wij als antwoord dat de bout door ieder technisch aangelegd persoon wel kan hersteld worden maar het is toch niet de bedoeling dat wij een nieuwe tafel van 1034 eur moeten herstellen. Op de site van HH staat ook dat tafel behandeld is wat bij ons niet het geval is en als antwoord kregen, koop een beschermende product om tafel te behandelen tegen vlekken Kan u ons hierbij helpen aub ?Met dankVanoverschelde
probleem met eetkamertafel
beste,in verband met de eetkamertafel die nog steeds niet in orde is gebracht...de tafel is in 3delen waarvan het middenste deel na paar x door jullie firma is behandeld,zijn wij tot conclusie dat die nog steeds vlekken en de kleuren nog altyd aanwezig zijn...dus probleem dat er nog steeds geen oplossing voor gevonden is terwijl ik de oplossing al heb gevonden die voor handen ligt maar jullie het zelf willen oplossen terwijl er niets is opgelost...wij hebbn jullie al verschillende keren laten weten via mails en telefoons dat dit niet in orde is.jullie sturen wel iemand maarechte oplossingen komen niet van doen...
probleem levertijd
We bestelden op 16-04-2016 een zetel bij stevens Meubel, na betaling van voorschot kregen we te horen dat deze in juli geleverd zou worden. begin juli gebeld, ging pas eind juli binnenkomen, eind juli teruggebeld, de zetel was nog niet geleverd in de winkel. eind augustus teruggebeld, zetel ging de week erna in de winkel zijn, levering afgesproken voor 05-09-2016. dus vandaag is de zetel geleverd, 1maand en 1 week later dan de voorziene levering. bijgevolg hebben we dus ook dezelfde tijd om een minder comfortabele manier een slaapbank met veel kussens voor toch enig comfort te hebben.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten