Terug

Probleem doorzakking zetel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. R.

Naar: stevens meubel

07/08/2022

Beste In 2021 kregen wij een zetel geleverd in mei. Toen lieten wij direct aan hen weten dat wij verschillende klachten hadden betreft de zetel (hoofdsteunen kleurverschil, zetel doorzakt). En dit lieten wij al weten na de levering in 2021. Na een jaar in mei 2022 en na meer dan 30 mails, kregen wij uiteindelijk een nieuwe. Ook hier alweer hetzelfde probleem. We hebben de zetel nu een dikke 2 maand en alweer is de zetel helemaal doorzakt. Stevens Meubel hun service is heel slecht en schuift alles af naar de fabrikant. Ellenlange wachttijden, en zelfs hoogzwanger op een kapotte zetel te moeten zitten een jaar is ons geduld op. Na een jaar wachten op een nieuwe zetel, is dit alweer identiek hetzelfde probleem. Wij wensen dus echt een degelijke oplossing en willen uiteindelijk geen zetel meer. Wij hebben de factuur nog niet betaald aangezien de zetel niet in orde was. Van ons, mogen ze gerust de zetel komen halen maar wij wensen deze ook niet meer te betalen. Nog nooit hebben wij zoiets meegemaakt. Wij zijn het meer dan moe. Ook de service is echt ongehoord.

Berichten (4)

stevens meubel

Naar: E. R.

07/08/2022

GeachteUw mail werd goed ontvangen.Zodra mogelijk kunt u een antwoord van mij verwachten.Met vriendelijke groetenKurtStevensmeubel

stevens meubel

Naar: E. R.

10/08/2022

GeachteWe betreuren dat hetzelfde probleem zich stelt.Verder communicatie hieromtrent voeren wij rechtsreeks, via e-mail adres van Dhr Kenneth de Kesel.Met vriendelijke groetenKurt HofmanAdministratie - ServiceKnesselarestraat 82B-8730 OedelemTel.: +32 (0)5078 82 17www.stevensmeubel.beinfo@stevensmeubel.beservices@stevensmeubel.be

E. R.

Naar: stevens meubel

10/08/2022

BesteIndien u niet wenst te reageren via test aankoop dan zullen wij een advocaat inschakelen. Wij hebben ellenlang geduld gehad met Stevens meubelen maar helaas na een jaar is ons geduld nu echt wel op. We betreuren het zeer dat u de klanten op zo’n manier benadert. Met vriendelijke groet

stevens meubel

Naar: E. R.

11/08/2022

GeachteDe communicatie hieromtrent voer ik via e-mail adres van dhr. Kenneth de Kesel.Gezien het vertrouwelijk karakter van de inhoud, plaats ik deze liever niet op een online-platform.Ik laat het aan Dhr de Kesel, en Mevr Ranson om de communicatie openbaar te maken.Met vriendelijke groetenKurt HofmanAdministratie - ServiceKnesselarestraat 82B-8730 OedelemTel.: +32 (0)5078 82 17www.stevensmeubel.beinfo@stevensmeubel.beservices@stevensmeubel.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform