Terug

Onafgewerkte tafel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: stevens meubel

29/01/2022

Geachte wij hebben een tafel besteld bij Stevens Meuel en hebben deze ook afgehaaldDe tafel is echter niet afgewerkt zoals het moet en een bout is afgebrokenNa contacname met meubelzaak krijgen wij als antwoord dat de bout door ieder technisch aangelegd persoon wel kan hersteld worden maar het is toch niet de bedoeling dat wij een nieuwe tafel van 1034 eur moeten herstellen. Op de site van HH staat ook dat tafel behandeld is wat bij ons niet het geval is en als antwoord kregen, koop een beschermende product om tafel te behandelen tegen vlekken Kan u ons hierbij helpen aub ?Met dankVanoverschelde

Berichten (3)

stevens meubel

Naar: G. V.

31/01/2022

Geachte,Uw mail is doorgestuurd naar de dienst services in (cc) die uw mail zal beantwoorden van zodra mogelijk.MvgSTEVENS MEUBELYvettei.o. JOHAN VERHELST

stevens meubel

Naar: G. V.

03/02/2022

GeachteZoals besproken stuurde ik uw bevindingen door naar de fabrikant, samen met de foto's.Ik ontving volgende reactie (blauwe tekst)-Wat betreft de afwerking van de tafel ode afwerking voldoet aan de norm, oneffenheden worden handmatig aangebracht.oTafel heeft een semi-lak, kan behandeld worden met Woodsealer 2.0oruwe plekken niet zichtbaar op de foto, dit kun je met een opgefrommeld A4 papier wegwerken door overde tafel te wrijven.-Wat betreft de losgekomen rampamoer oBeslag uitgebroken, indien niet te herstellen, retour fabriek en de klant een herkeuze aanbieden ?Ik heb het gevoel dat onze meningen over de afwerking van de tafel verdeeld zullen blijven, ik sluit mij aan bij de bevindingen van de fabrikant.Omtrent de losgekomen bout gezien de afstand waarop de tafel zicht bevindt is het voor ons niet mogelijk om onze technieker te zenden om dit ter plekke op te lossen.Ik kan u voorstellen dat de tafel ons wel ingepakt terug bezorgd wordt, u kunt bij ons een andere tafel kiezen.Mocht u geen keuze kunnen maken, dan vraag ik de boekhouding het bedrag dat u hiervoor betaalde terug over te maken op uw bankrekening.Bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groetenKurt HofmanAdministratie - ServiceKnesselarestraat 82B-8730 OedelemTel.: +32 (0)5078 82 17www.stevensmeubel.beinfo@stevensmeubel.beservices@stevensmeubel.be

stevens meubel

Naar: G. V.

03/02/2022

Gebruiksvoorwaarden|Privacy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform