Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Herstelling werd betaald maar bedrijf levert niet
Beste,Op 21-4-2023 haalde u mijn tv-toestel op. Op 10-5-2023 betaalde ik voor de reparatie, onmiddellijk na het ontvangen van de factuur. Ondertussen zijn we twee maanden verder en zijn jullie er nog steeds niet in geslaagd om het toestel terug te bezorgen.Ik contacteerde jullie telefonisch op 16-6-2023 en op 21-6-2023 en een Nederlandse collega beloofde dat het snel in orde zou komen. Tot nu toe kreeg ik geen antwoord of opvolging.De e-mails die ik stuurde op 18-6-2023 en 21-6-2023 bleven tot op vandaag onbeantwoord.Reeds twee maal bleef ik een hele dag thuis, nadat er een duidelijke afspraak werd gemaakt voor bezorging aan huis. Een eerste maal op 7-6-2023, vergaten jullie het toestel te laden en een tweede keer op 16-6-2023 waarbij jullie het toestel vergaten in te plannen in een ronde en mij als klant hier niet van op de hoogte brachten. Wanneer een klant een afspraak niet nakomt en daarbij niet tijdig verwittigt, rekenen jullie €100 kosten aan voor een vergeefse rit. In de omgekeerde redenering, zijn jullie mij dus ondertussen €200 schuldig om tweemaal vergeefs thuis te blijven van het werk. Ook ons tv-abonnement loopt al 2,5 maand door zonder dat we er iets aan hebben.Als een herstelling niet binnen een redelijke termijn wordt uitgevoerd, heb ik als consument recht op een prijsvermindering en die zal ik ook eisen via de ombudsdienst.Details van de reparatie:Reparatienummer: RN154676724Referentienummer: 4265698612Toestel: QE55LS03TASXXNSerienummer: 0FDU3HDNA01872J Groeten en uitkijkend naar antwoord,
Herstelling Samsung TV
Beste, wij bestelden via Coolblue een Samsung TV. Deze moest hersteld worden en wij dienden de herstelling in op 7 december 2022. Zij werken samen met Servilux/Let me Repair voor de herstelling. De TV werd uiteindelijk pas opgehaald op 10 januari 2023. De herstelling zou twee weken tot een maand duren. Ondertussen zijn we bijna 2 maanden verder en nog altijd weten wij van niets. Op mails antwoordt Servilux niet. We belden ook al meermaals en kregen altijd het antwoord de monteur is bezig of de analyse moet nog gebeuren. Heel tegenstrijdigheden dus... Vandaag 3/3/2023 opnieuw gebeld. Opnieuw kregen we te horen dat de monteur bezig was en ze gingen dit navragen. Opeens is de TV wel klaar en gaat de planning ons bellen. Allemaal heel eigenaardig volgens ons... Ondertussen ook met Coolblue contact opgenomen en zij gaan proberen uit te zoeken wat er misloopt. Voor ons is de maat echt vol en wij willen gewoon onze TV terug op toch een oplossing. Hij was nog in garantie toen ze hem kwamen ophalen ook... Wij zitten momenteel met de handen in het haar en weten echt niet meer wat we kunnen doen.
Onbereikbaarheid hersteldienst
Onze Samsung koelkast van amper 3 jaar oud heeft destijds 2500 € gekost. Sinds september moet deze nu al voor de tweede maal hersteld worden. De eerste herstelling is afgehandeld. De tweede verloopt problematisch. Er is al twee keer een hersteller langs geweest. De tweede ging de herstelling effectief uitvoeren maar volgens hem was er iets anders stuk. We kregen hiervoor een offerte met link om te bekijken en akkoord te geven. Echter de link werkt niet. Sedertdien probeer ik letmerepair zowel telefonisch als via mail te bereiken maar dit lukt. Ondertussen heb ik ook al contact opgenomen met de klantendienst van Samsung. Deze zegt dat ik het toestel opnieuw voor reparatie moet aanmelden. Dan zou ze opnieuw een hersteller komen om het probleem vast te stellen. Sorry maar dat gaat te ver. Wij moeten ons steeds verlof nemen om de hersteller langs te laten komen. Er is reeds twee maal een hersteller langs geweest. Ze weten wat het probleem is en stuurden reeds offerte door maar de link werkt niet. Mijn dossier is gekend. Ze moeten gewoon de offerte met link nogmaals correct opsturen. Totaal niet klantvriendelijk. En dar voor een toestel dat zo veel kost en amper 3 jaar oud is.
Herstelling uitgevoerd, heeft niks geholpen, geld kwijt en probleem blijft. Geen reactie op contact
I made a big mistake by not checking these reviews before deciding to let Servilux come over for them to try and fix our LG OLED TV. I believe everyone having a bad experience with Servilux/ LetMeRepair.TV doesn't easily turn on. We need to press the button like 50 times for it to suddenly turn on. Did our own research and seems it could be a problem with the power supply/ capacitor as sometimes it works to turn it on, sometimes not. When removing it from the plug, letting the tv be unplugged for a while, there was a big chance it works when plugging back in.They let us pay for the preparing work, for them to figure out the problem so they could come over to fix it. They let us pay for the transport. They let us pay for the few minutes it the technician used to replace the motherboard. They let us pay for motherboard itself. The motherboard is replaced, the tv turned on (as it was unplugged to work on it). The technician said to not turn it off cause it was doing an update, so it couldn't probably be tested. We paid. A few hours later when we wanted to restart the tv, the same problem. Nothing solved, but we did lose our money.Sent 3 email's, tried to call, no reply to anything. We are just being ignored.We got scammed by this company, I recommend no one to ever work with these people as they are out for your money and give zero service.I hope to be contacted soon so they can do something about this so my opinion/ experience/ review can be changed.
Samsung TV QE55Q700TALXXN
BesteOp 02/11/2022 melde ik via samsung een defect aan mijn TV die nog onder garantie is(aankoop op 26/05/2021bij Mediamarkt). Mijn toestel werd opgehaald op 15/11/2022 door servilux. Ik heb ondertussen een 5-tal keren gebeld naar Samsung zonder dat ze mij een deftig antwoord konden geven. De ene maal was het onderdeel niet meer in voorraad en werd mijn toestel onherstelbaar verklaard de andere keer was het toestel hersteld en zou servilux met mij contact opnemen. Ik heb vandaag proberen bellen naar servilux zelf maar daar krijg ik na een 5-tal minuten een berichtje dat ze mijn oproep niet kon beantwoorden. Ik wil nu zo snel als mogelijk een deftige uitleg wat er werkelijk aan de hand is hetzij van Samsung of Servilux. Mijn geduld is op.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten