Terug

Herstelling Samsung TV

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: SERVILUX

03/03/2023

Beste, wij bestelden via Coolblue een Samsung TV. Deze moest hersteld worden en wij dienden de herstelling in op 7 december 2022. Zij werken samen met Servilux/Let me Repair voor de herstelling. De TV werd uiteindelijk pas opgehaald op 10 januari 2023. De herstelling zou twee weken tot een maand duren. Ondertussen zijn we bijna 2 maanden verder en nog altijd weten wij van niets. Op mails antwoordt Servilux niet. We belden ook al meermaals en kregen altijd het antwoord de monteur is bezig of de analyse moet nog gebeuren. Heel tegenstrijdigheden dus... Vandaag 3/3/2023 opnieuw gebeld. Opnieuw kregen we te horen dat de monteur bezig was en ze gingen dit navragen. Opeens is de TV wel klaar en gaat de planning ons bellen. Allemaal heel eigenaardig volgens ons... Ondertussen ook met Coolblue contact opgenomen en zij gaan proberen uit te zoeken wat er misloopt. Voor ons is de maat echt vol en wij willen gewoon onze TV terug op toch een oplossing. Hij was nog in garantie toen ze hem kwamen ophalen ook... Wij zitten momenteel met de handen in het haar en weten echt niet meer wat we kunnen doen.

Berichten (1)

C. F.

Naar: SERVILUX

07/03/2023

BesteOndertussen bericht gekregen of technieker kan langskomen op 17 maart. Teruggemaild dat dit kan als het voor terugbrengen is van herstelde tv. Hopelijk houden jullie zich aan jullie woord en is de tv effectief hersteld.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform