Terug

Herstelling uitgevoerd, heeft niks geholpen, geld kwijt en probleem blijft. Geen reactie op contact

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: SERVILUX

05/01/2023

I made a big mistake by not checking these reviews before deciding to let Servilux come over for them to try and fix our LG OLED TV. I believe everyone having a bad experience with Servilux/ LetMeRepair.TV doesn't easily turn on. We need to press the button like 50 times for it to suddenly turn on. Did our own research and seems it could be a problem with the power supply/ capacitor as sometimes it works to turn it on, sometimes not. When removing it from the plug, letting the tv be unplugged for a while, there was a big chance it works when plugging back in.They let us pay for the preparing work, for them to figure out the problem so they could come over to fix it. They let us pay for the transport. They let us pay for the few minutes it the technician used to replace the motherboard. They let us pay for motherboard itself. The motherboard is replaced, the tv turned on (as it was unplugged to work on it). The technician said to not turn it off cause it was doing an update, so it couldn't probably be tested. We paid. A few hours later when we wanted to restart the tv, the same problem. Nothing solved, but we did lose our money.Sent 3 email's, tried to call, no reply to anything. We are just being ignored.We got scammed by this company, I recommend no one to ever work with these people as they are out for your money and give zero service.I hope to be contacted soon so they can do something about this so my opinion/ experience/ review can be changed.

Berichten (2)

J. V.

Naar: SERVILUX

25/01/2023

Nog steeds geen reactie op onze klacht/ mails mogen ontvangen. Servilux of LetMeRepair laat ons helemaal in de steek. Geen vergoeding voor het verkeerde onderdeel te vervangen in onze tv. Te tv is er enkel maar op achteruit gegaan. Ook geen moeite doen om een nieuwe technieker langs te sturen om het probleem op te lossen. Zelfs geen mail of telefoontje terug. Verschrikkelijk dat ze de mensen zo kunnen negeren nadat wij hebben betaald voor iets wat ons alleen maar meer problemen heeft gegeven.

J. V.

Naar: SERVILUX

24/02/2023

Telefonisch contact opgenoment met Let Me Repair / Servilux, nieuwe referentienummer gekregen en moest opnieuw mailen. Geen reactie. Reminders gestuurd, geen reactie. Nu zijn we 2 maand en 8 emails verder en heb ik geen enkele vorm van contact gekregen. Garantie van het vervangen onderdeel eindigd na 3 maand. Is dit een truck om buiten de garantieperiode te komen en dan te melden dat wij onze plan moeten trekken?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform