Onze Samsung koelkast van amper 3 jaar oud heeft destijds 2500 € gekost. Sinds september moet deze nu al voor de tweede maal hersteld worden. De eerste herstelling is afgehandeld. De tweede verloopt problematisch. Er is al twee keer een hersteller langs geweest. De tweede ging de herstelling effectief uitvoeren maar volgens hem was er iets anders stuk. We kregen hiervoor een offerte met link om te bekijken en akkoord te geven. Echter de link werkt niet. Sedertdien probeer ik letmerepair zowel telefonisch als via mail te bereiken maar dit lukt. Ondertussen heb ik ook al contact opgenomen met de klantendienst van Samsung. Deze zegt dat ik het toestel opnieuw voor reparatie moet aanmelden. Dan zou ze opnieuw een hersteller komen om het probleem vast te stellen. Sorry maar dat gaat te ver. Wij moeten ons steeds verlof nemen om de hersteller langs te laten komen. Er is reeds twee maal een hersteller langs geweest. Ze weten wat het probleem is en stuurden reeds offerte door maar de link werkt niet. Mijn dossier is gekend. Ze moeten gewoon de offerte met link nogmaals correct opsturen. Totaal niet klantvriendelijk. En dar voor een toestel dat zo veel kost en amper 3 jaar oud is.