Terug

Herstelling werd betaald maar bedrijf levert niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: SERVILUX

02/07/2023

Beste,Op 21-4-2023 haalde u mijn tv-toestel op. Op 10-5-2023 betaalde ik voor de reparatie, onmiddellijk na het ontvangen van de factuur. Ondertussen zijn we twee maanden verder en zijn jullie er nog steeds niet in geslaagd om het toestel terug te bezorgen.Ik contacteerde jullie telefonisch op 16-6-2023 en op 21-6-2023 en een Nederlandse collega beloofde dat het snel in orde zou komen. Tot nu toe kreeg ik geen antwoord of opvolging.De e-mails die ik stuurde op 18-6-2023 en 21-6-2023 bleven tot op vandaag onbeantwoord.Reeds twee maal bleef ik een hele dag thuis, nadat er een duidelijke afspraak werd gemaakt voor bezorging aan huis. Een eerste maal op 7-6-2023, vergaten jullie het toestel te laden en een tweede keer op 16-6-2023 waarbij jullie het toestel vergaten in te plannen in een ronde en mij als klant hier niet van op de hoogte brachten. Wanneer een klant een afspraak niet nakomt en daarbij niet tijdig verwittigt, rekenen jullie €100 kosten aan voor een vergeefse rit. In de omgekeerde redenering, zijn jullie mij dus ondertussen €200 schuldig om tweemaal vergeefs thuis te blijven van het werk. Ook ons tv-abonnement loopt al 2,5 maand door zonder dat we er iets aan hebben.Als een herstelling niet binnen een redelijke termijn wordt uitgevoerd, heb ik als consument recht op een prijsvermindering en die zal ik ook eisen via de ombudsdienst.Details van de reparatie:Reparatienummer: RN154676724Referentienummer: 4265698612Toestel: QE55LS03TASXXNSerienummer: 0FDU3HDNA01872J Groeten en uitkijkend naar antwoord,


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform